Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Radar - Ervaringen met Tesla-klantenservice gezocht

This site may earn commission on affiliate links.
Hopeloos dit.
Ze hebben het eerder op Facebook gevraagd.
Kwamen allemaal positieve reacties op.
Daar zit uiteraard geen verhaal in dus proberen ze het op deze manier nog maar een keer.

Er moet en zal een slecht verhaal verteld worden want hee; 'journalistiek' he.

Typerend voor dit soort programma’s. Bedrijven kapot maken en dat van ons belastinggeld ook nog.
 
Ik weet zeker dat ik minstens zoveel klachten over de service van andere merken kan verzamelen.

Weet ik niet. Qua toegankelijkheid, en dat is een heel belangrijks aspect, zal dat by far niet lukken. Zelfs de meest malafide autoverkoper neemt de telefoon nog op en staat je te woord. Lukt je bij Tesla niet. En nu de chat er uit is kun je alleen nog maar mails sturen zonder dat je ook maar enige reactie krijgt. Over de Tesla app een week geleden 3 mails gestuurd. Reactie: nul. En dat in 2019.
Een prima auto, een waardeloos bedrijf.
 
Waarschijnlijk ben jij de uitzondering die de regel bevestigt. Of heb je soms verkoop gebeld, die krijg je subiet aan de lijn?:D

Nee, altijd delivery...... nu voor de derde......maar ik bel meestal vroeg (vandaag toevallig net voor 17:00). Ook email, vrij snel antwoord. Vandaag weer email vanuit Tesla met wat vragen (paar dagen na de bestelling). En je hebt ze niet vaak nodig, alles loopt gewoon door. Missen ze wat dan bellen ze (nu 3x gebeld met wat vragen over documenten).
 
Volgens mij heeft Tesla geen afdeling Klantenservice (niet grappig bedoeld). Ik snap daarom de vraag van Radar niet. Ik heb wel contact gehad met Delivery en Service Centra in Amsterdam en Duiven, maar dat is toch geen Klantenservice? Volgens mij snapt Radar niet hoe Tesla Nederland is georganiseerd.
 
Volgens mij heeft Tesla geen afdeling Klantenservice (niet grappig bedoeld). Ik snap daarom de vraag van Radar niet. Ik heb wel contact gehad met Delivery en Service Centra in Amsterdam en Duiven, maar dat is toch geen Klantenservice? Volgens mij snapt Radar niet hoe Tesla Nederland is georganiseerd.
Nou nou. Het gaat om de service, je moet er geen semantische discussie van gaan maken. Overigens, ze zijn niet eens georganiseerd. Anders gebeurde er nog wat. Heb je een probleem dan mag je het zelf uitzoeken. Ben benieuwd of de apostelen van Elon hier zo'n gedrag van een Essent wel zouden accepteren. Denk toch van niet.
 
Nou nou. Het gaat om de service, je moet er geen semantische discussie van gaan maken. Overigens, ze zijn niet eens georganiseerd. Anders gebeurde er nog wat. Heb je een probleem dan mag je het zelf uitzoeken. Ben benieuwd of de apostelen van Elon hier zo'n gedrag van een Essent wel zouden accepteren. Denk toch van niet.
Da's nou weer niet zo netjes om forumgenoten die positief zijn over Tesla als hersenloze aanbidders te kenschetsen.
 
  • Funny
Reactions: M@rtinV
De sfeer wordt hier op het forum steeds meer bitsig. Vier jaar geleden kwam ik hier uit op een positief forum met een schat aan info over een toen vrij onbekende wagen en ook janken bij tekortkomingen.

Nu is het hier precies een pro contra brexit forum aan het worden. Laat het ons leuk houden.

Ik ben ook allerminst blij met Tesla service. Dat ze daar een tv programma mee willen vullen, mag altijd. Mensen die een Tesla kopen, mogen weten waar ze aan beginnen. Niettemin kopen we ze nog steeds!
 
De sfeer wordt hier op het forum steeds meer bitsig. Vier jaar geleden kwam ik hier uit op een positief forum met een schat aan info over een toen vrij onbekende wagen en ook janken bij tekortkomingen.

Nu is het hier precies een pro contra brexit forum aan het worden. Laat het ons leuk houden.

Ik ben ook allerminst blij met Tesla service. Dat ze daar een tv programma mee willen vullen, mag altijd. Mensen die een Tesla kopen, mogen weten waar ze aan beginnen. Niettemin kopen we ze nog steeds!
Klopt. Omdat het een fijne auto is. Maar eerlijk is eerlijk, als ik niet zou leasen zou ik er geen hebben!
Ps:,Dat bitsen klopt. Daarvoor is het ook een forum. Zolang het maar netjes blijft zou dst geen probleem moeten zijn!