Radar is op zoek naar ervaringen van de Tesla klantenservice:
Ervaringen met Tesla-klantenservice gezocht
Ervaringen met Tesla-klantenservice gezocht
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Hopeloos dit.
Ze hebben het eerder op Facebook gevraagd.
Kwamen allemaal positieve reacties op.
Daar zit uiteraard geen verhaal in dus proberen ze het op deze manier nog maar een keer.
Er moet en zal een slecht verhaal verteld worden want hee; 'journalistiek' he.
Als iedereen eerlijk is wordt dat zeer slechte reclame voor Tesla!!
Ik weet zeker dat ik minstens zoveel klachten over de service van andere merken kan verzamelen.
Waarschijnlijk ben jij de uitzondering die de regel bevestigt. Of heb je soms verkoop gebeld, die krijg je subiet aan de lijn?Zal wel aan mij liggen ..... net opgehangen, 5 minuten in de wacht (en daarvoor nog nooit lang hoeven wachten), denk dat het tijdstip wel wat uitmaakt.
Waarschijnlijk ben jij de uitzondering die de regel bevestigt. Of heb je soms verkoop gebeld, die krijg je subiet aan de lijn?![]()
Nou nou. Het gaat om de service, je moet er geen semantische discussie van gaan maken. Overigens, ze zijn niet eens georganiseerd. Anders gebeurde er nog wat. Heb je een probleem dan mag je het zelf uitzoeken. Ben benieuwd of de apostelen van Elon hier zo'n gedrag van een Essent wel zouden accepteren. Denk toch van niet.Volgens mij heeft Tesla geen afdeling Klantenservice (niet grappig bedoeld). Ik snap daarom de vraag van Radar niet. Ik heb wel contact gehad met Delivery en Service Centra in Amsterdam en Duiven, maar dat is toch geen Klantenservice? Volgens mij snapt Radar niet hoe Tesla Nederland is georganiseerd.
Da's nou weer niet zo netjes om forumgenoten die positief zijn over Tesla als hersenloze aanbidders te kenschetsen.Nou nou. Het gaat om de service, je moet er geen semantische discussie van gaan maken. Overigens, ze zijn niet eens georganiseerd. Anders gebeurde er nog wat. Heb je een probleem dan mag je het zelf uitzoeken. Ben benieuwd of de apostelen van Elon hier zo'n gedrag van een Essent wel zouden accepteren. Denk toch van niet.
Jij leest iets wat er niet staat. Period.Da's nou weer niet zo netjes om forumgenoten die positief zijn over Tesla als hersenloze aanbidders te kenschetsen.
Klopt. Omdat het een fijne auto is. Maar eerlijk is eerlijk, als ik niet zou leasen zou ik er geen hebben!De sfeer wordt hier op het forum steeds meer bitsig. Vier jaar geleden kwam ik hier uit op een positief forum met een schat aan info over een toen vrij onbekende wagen en ook janken bij tekortkomingen.
Nu is het hier precies een pro contra brexit forum aan het worden. Laat het ons leuk houden.
Ik ben ook allerminst blij met Tesla service. Dat ze daar een tv programma mee willen vullen, mag altijd. Mensen die een Tesla kopen, mogen weten waar ze aan beginnen. Niettemin kopen we ze nog steeds!