En wat is je concrete vraag dan? Want dat heb je hier nog niet vermeld...Schei maar uit. Dat nummer belde ik en ik kreeg niemand te spreken want ze verwijzen je naar de app.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En wat is je concrete vraag dan? Want dat heb je hier nog niet vermeld...Schei maar uit. Dat nummer belde ik en ik kreeg niemand te spreken want ze verwijzen je naar de app.
Dan zou ik off topic gaanEn wat is je concrete vraag dan? Want dat heb je hier nog niet vermeld...
Bandje afluisteren, uiteindelijk krijg je iemand aan de lijn.Schei maar uit. Dat nummer belde ik en ik kreeg niemand te spreken want ze verwijzen je naar de app.
Stel je vraag maar in het service topic.Dan zou ik off topic gaan
Ik heb nog maar 2 keren gebeld voor een storing aan een SuC, en inderdaad binnen de 5 minuten iemand aan de lijn.Bandje afluisteren, uiteindelijk krijg je iemand aan de lijn.
Vorige week nog binnen vijf minuten om een storing aan een SC Stall door te geven.
Ik kan me meerdere redenen bedenken. Bijvoorbeeld als je een storing aan de auto hebt en je niet zeker weet of je verder kan rijden of gewoon op een afspraak moet wachten.OK, wat wil je dan melden als je belt met een 'er is iets stuk aan mijn wagen'? Wil je dat ze het vanop afstand oplossen? Wil je een serviceafspraak boeken dat ze ernaar kijken? Wil je een serviceafspraak boeken dat ze het repareren? Ik ben helemaal niet mee waarom je met service wil bellen omdat er iets defect is, maar niet een afspraak wil boeken.
Ik ben mee dat je bij een dealer van een ander merk gewoon kan bellen tijdens de kantooruren en zeggen "mijn phoe is kapot" en dat die miep dan zegt "ja past volgende week om 13u?", maar dat is toch hetzelfde als in de app gaan en een afspraak boeken?
Klantenondersteuning en hulp onderwegIk kan me meerdere redenen bedenken. Bijvoorbeeld als je een storing aan de auto hebt en je niet zeker weet of je verder kan rijden of gewoon op een afspraak moet wachten.
Ook hetzelfde nummer, optie 1.Of als je een acuut probleem hebt zoals een airbag storing die je snel verholpen wil hebben omdat dat gevaarlijk is. In Duiven gaven ze aan dat je daar vaak wel voor langs kan komen zonder afspraak maar toch zou ik het fijn vinden om even te bellen dat ik niet voor niets rij.
Hetzelfde nummer, optie 2.IEn ook van afstand kunnen ze dingen doen zoals een update die niet door wil komen. Ook dat zou handig zijn als je daarvoor kan bellen met als drempel dat b.v. 95% hem al 4 weken heeft.
Ik vermoed dat je de kostprijs van herstelling bedoelt?Iemand heeft de linkerspiegel van mijn Model S uit 2013 stuk gereden, ik moet op het schadeformulier invullen hoe hoog de schade ongeveer is, ik heb geen idee, bellen en iemand daarover aan de lijn krijgen lukt me niet, meerdere mailtjes gestuurd, maar daar komt geen reactie op. Dat is toch wel erg lastig zo..
Kijk, ik begrijp dat het lastig is. Ik kan niet voorstellen dat mijn vader bijvoorbeeld bij Tesla een service zou kunnen boeken; hij heeft al moeite om zijn iTunes account te laden.Zoals ik net al zei, het valt niet mee om modern te zijn. Afspraak maken via app is prima, maar.....
ScoopT heeft ook gelijk, je moet in sommige situaties gewoon kunnen bellen en dan geholpen worden. Het is niet van deze tijd om gewoon de telefoon niet op te nemen. Of dat je een menu aan de lijn krijgt en vervolgens eindeloos in de wacht. Ze hebben het druk, ok, maar de communicatie kan ook als je het druk hebt best wat beter.
Als ze nou wél zouden reageren op mail of de door hunzelf gestarte sms conversatie, en ze ook de aanpassingen aan een bestaande geplande service zouden zien zou ik het misschien met je eens zijn, maar dat is dus niet zo. Ik had al een afspraak staan voor iets en toen ging de pomp van de ruitensproeier ook stuk. Geen enkele manier om dat dan even snel te melden dus. Je kunt er dan geen service verzoek voor maken want dat kan niet als er al eentje staat. Ik heb een week mijn best gedaan om contact te krijgen zoals ik hierboven al schreef. Als jij in die situatie wilt volhouden dat (telefonische) bereikbaarheid niet nodig is, prima.OK, wat wil je dan melden als je belt met een 'er is iets stuk aan mijn wagen'? Wil je dat ze het vanop afstand oplossen? Wil je een serviceafspraak boeken dat ze ernaar kijken? Wil je een serviceafspraak boeken dat ze het repareren? Ik ben helemaal niet mee waarom je met service wil bellen omdat er iets defect is, maar niet een afspraak wil boeken.
Ik ben mee dat je bij een dealer van een ander merk gewoon kan bellen tijdens de kantooruren en zeggen "mijn phoe is kapot" en dat die miep dan zegt "ja past volgende week om 13u?", maar dat is toch hetzelfde als in de app gaan en een afspraak boeken?
Precies.want ik heb het gevoel dat de meeste mensen die willen bellen, net bellen omdat ze via de app en via de website en via de mail geen respons krijgen.
Ik vermoed dat je de kostprijs van herstelling bedoelt?
Ook een gewone dealer zal nooit een offerte maken zonder de schade gezien te hebben. Ik zou verwachten dat een expert van de verzekering hier zou naar kijken, maar als je dan toch een offerte van je dealer wilt, dan ga je toch eerder langs, niet? Idem met Tesla, service afspraak maken en erin vermelden dat je een offerte wilt. Voeg tot 5 foto's toe van de schade, en misschien kan men zelfs vanop afstand de schade inschatten. Ik heb al gemerkt dat als je een service afspraak maakt waarvan ze niet zeker weten of een service afspraak echt nodig is, ze je wel bellen om concreet af te spreken.
Ja. Gebruik de app maar. Dat is het enige dat functioneert. En dat in 2019!Ik ben blij dat Wooter e.e.a. steeds geduldig uitlegt. Nu weet ik tenminste beter hoe ik wat moet regelen. Ik was tot nu toe ook meer gewend de telefoon te gebruiken voor alles.
Bedankt Wooter
Bij een "gewone”dealer kun je het magazijn bellen en vragen wat een nieuwe spiegel kost. Of de werkplaats en dan krijg je echt wel een prijsindicatie. Is geen offerte, maar je kunt in ieder geval je formulier invullen. Als Tesla nou gewoon eens de onderdelen met prijs zou geven, heb je in ieder geval iets.Ik vermoed dat je de kostprijs van herstelling bedoelt?
Ook een gewone dealer zal nooit een offerte maken zonder de schade gezien te hebben.