Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Rally mode

This site may earn commission on affiliate links.
Ik doe binnenkort mee aan een regalmatigheidsrallye. Eigenlijk een soort puzzelrit voor klassieke autos, maar ik vind eigenlijk dat een nieuwe Tesla nu al een klassieker is, dus ga ik met mijn MY rijden.

Het probleem is dat veel rally reglementen (terecht) het gebruik van navigatie verbieden. Maar je kunt het natuurlijk niet 1-2-3 uitschakelen op de Tesla. De kaart is de hele tijd 'in your face'. Verder is het nuttig om tijdens een rally op 10 meter nauwkeurig afstanden te kunnen registreren. Eigenlijk wil je gewoon een 'rally mode' waarbij op het scherm niet de kaart maar een trip meter staat.

Zit zoiets (of iets dat in de buurt komt) al op de Tesla?
 
Mars modus is een goede tip! Ik hoop dat de organisatie hier genoegen mee neemt.

Ik heb de hele handleiding doorgeplozen maar geen trip computer gevonden. Gelukkig heeft een telefoontje naar Tesla uitkomst geboden: de trip computer zit in de linker helft van het scherm verstopt en komt tevoorschijn door onder de afbeelding van de auto naar rechts te 'swipen'. Hectometers zijn wat grof voor een rally, maar het is te doen.
 
  • Informative
Reactions: job-lek
Upvote 0
Ik doe binnenkort mee aan een regalmatigheidsrallye. Eigenlijk een soort puzzelrit voor klassieke autos, maar ik vind eigenlijk dat een nieuwe Tesla nu al een klassieker is, dus ga ik met mijn MY rijden.

Het probleem is dat veel rally reglementen (terecht) het gebruik van navigatie verbieden. Maar je kunt het natuurlijk niet 1-2-3 uitschakelen op de Tesla. De kaart is de hele tijd 'in your face'. Verder is het nuttig om tijdens een rally op 10 meter nauwkeurig afstanden te kunnen registreren. Eigenlijk wil je gewoon een 'rally mode' waarbij op het scherm niet de kaart maar een trip meter staat.

Zit zoiets (of iets dat in de buurt komt) al op de Tesla?
Is de mars modus dan een hulpstuk?
 
Upvote 0