Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ramen tinten met raamfolie

This site may earn commission on affiliate links.
Ik gebruik de combi ook. Bevalt prima. De zonwering gebruik ik alleen in de zomer, zowel voor de achterruit als het panodak. Vind wel dat de achterste dashcam niet zo duidelijk is.(nee ik plaats het zonnescherm niet voor de lens...)

jij hebt op de achterportieren 20% toch? bevalt dat...heb je ergens een mooie foto ervan...ik heb er her en der al redelijk wat gezien wel..

Die 38% lijkt me mooier. Loop vloeiender over naar achter. Is meer esthetische keus.

ja ik neig er ook naar, maar weet niet of ik het naderhand weer net te licht vind.... B-stijl ik ook donkerzwart dan loopt het vandaar misschien beter door met 20....

m.a.w. ik twijfel dus nog erg.
 
60% op de voorportieren is net iets te donker. Die ruiten zijn al getint met ca. 70% lichtdoorlatendheid en je moet wettelijk 55% overhouden. Met 5 procentpunten meetafwijking kom je op 50% en dat lukt bijna met 70% folie...
 
jij hebt op de achterportieren 20% toch? bevalt dat...heb je ergens een mooie foto ervan...ik heb er her en der al redelijk wat gezien wel..
Ze moeten al wel ergens op t forum staan maar blijkbaar niet in dit draadje. Ik heb op de achterruit hetzelfde als het panodak zodat t doorloopt, de achter portieren iets minder en de voorportieren nog iets minder. Zodat er een vloeiende overgang is. Ik zal hier nog wat foto's onder zetten maar het natuurlijk erg afhankelijk van het licht waarmee je fotografeert.

IMG_0435.JPG
IMG_9721.JPG
IMG_8709.JPG
IMG_8163.JPG
IMG_1027.JPG

IMG_1027.JPG
 
  • Love
Reactions: ralf.s60
op het wel gekende adresje in Someren zijn ze nu hard aan het klussen. ik heb toch voor de donkere tint op de achterramen gekozen ivm kids op advies van de tinter (Leon).

View attachment 206757
Ik hoop dat ze bij de M3 eindelijk de optie voor privacyglass aanbieden wat zeker geen overbodige luxe zal zijn met al dat glas.
Onbegrijpelijk dat dit nog steeds niet mogelijk is.
 
Netjes in combinatie met de witte kleur. Ook zonder batches op de trunk. Alleen nog even de kentekenplaathouder vervangen zodat je die tekst ook kwijt bent. Heb eigenlijk nooit begrepen wat die tekst op die kentekenplaathouder er toe doet.
 
  • Like
Reactions: Tampert