Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ramen tinten met raamfolie

This site may earn commission on affiliate links.
Onlangs mijn ruiten laten blinderen en ben er erg tevreden over, alleen alle achterramen laten doen met 20% lichtdoorlatende folie. Erg professioneel gedaan allemaal, 10 jaar garantie. Geen randjes meer te zien ook niet op het kleine driehoeksraampje achterin. Plusminus 2 uurtjes werk en gewoon op gewacht in de wachtruimte met Wifi. Zie ook: Ruitblinderen.nl, Gorredijk, Friesland, Ruitblinderen Friesland | Tinten & Blinderen autoramen | Dot-Matrix expert
Tesla MS.png
 
Onlangs mijn ruiten laten blinderen en ben er erg tevreden over, alleen alle achterramen laten doen met 20% lichtdoorlatende folie. Erg professioneel gedaan allemaal, 10 jaar garantie. Geen randjes meer te zien ook niet op het kleine driehoeksraampje achterin. Plusminus 2 uurtjes werk en gewoon op gewacht in de wachtruimte met Wifi. Zie ook: Ruitblinderen.nl, Gorredijk, Friesland, Ruitblinderen Friesland | Tinten & Blinderen autoramen | Dot-Matrix expert
View attachment 265255
Het is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik ben erg gesteld op het zuivere profiel van de Model S. Dat wordt door zo'n donkere driehoek achter naar mijn gevoel wel flink verstoord. Kijk maar eens naar mijn Model S. De eerste met alu kleurige wielen, de tweede, bad ass, met grijze wielen.

1 (3).jpg


1 (2).jpg
 
Ik ben het wel met je eens Wim, overigens vind ik je S op je wintervelgen (19" Grey T-Sportsline?) hem erg goed staan:D! Al zou je niet zeggen dat het 19" Grey T-Sportsline zijn. maar 20" of 21" zou zeggen dan geloven ik je ook.
De velgen op de foto zijn de 21" grijze Tesla turbinevelgen. Sinds gisteren zitten er de 19" grijze T-Sportsline velgen onder. Ook leuk, maar de 21" is toch veel mooier, zeker nu er ook grijze wielmoerdopjes opzitten.
Ik wacht altijd met de montage van de wintervelgen tot de temperatuur blijvend onder de 6 tot 7 graden is. Is een uurtje werk en ik ben van niemand afhankelijk.
 
Is inderdaad allemaal kwestie van smaak. Zo vind ik grote overgangen in tint / verduistering niet mooi. Laat de X nu zo af fabriek zo worden afgeleverd.
2017-12-08 16.40.15.jpg

Ik overweeg nu voor het eerst in mijn leven ook ramen te gaan tinten. Vond het altijd iets voor Johnnies met Golfje GTI. Iemand al alleen de ramen van de voordeuren laten tinten? Ben benieuwd naar foto's (liefst met vermelding percentages).
 
Last edited:
Heeft iemand al eens het panodak laten beplakken met anti-refectie folie? Het dak spiegelt zo dat je bijna niks ziet behalve jezelf en de andere passagiers.

Donderdag naar Someren voor tinten, overweeg ook iets met het dak te doen.
Je kunt er ook als alternatief dergelijke gaashorren voor monteren. Model S Panoramic Roof Sunshades
image-jpg.85423


Ik heb deze originele van Tesla en ben er tevreden over. Houdt warmte en kou tegen, biedt ook wat geluidsisolatie, maar de belangrijkste eigenschap is het tegenhouden van beestjes, bladeren en andere rommel bij openstaand panoramadak.
 
  • Informative
Reactions: Duke-U
Is inderdaad allemaal kwestie van smaak. Zo vind ik grote overgangen in tint / verduistering niet mooi. Laat de X nu zo af fabriek zo worden afgeleverd.
View attachment 265297
Ik overweeg nu voor het eerst in mijn leven ook ramen te gaan tinten. Vond het altijd iets voor Johnnies met Golfje GTI. Iemand al alleen de ramen van de voordeuren laten tinten? Ben benieuwd naar foto's (liefst met vermelding percentages).

In deze draad zijn er wel een aantal voorbeelden met percentages.
Zie bijvoorbeeld een paar pagina's terug:
Ramen tinten met raamfolie

Hou er ook rekening mee dat de ramen standaard al een tint hebben. Bij een goede 'tinter' weten ze dit en meten ze het ook na.