Xfrank
Well-Known Member
Om welke 19" Tesla velgen gaat het als je die winterbanden/velgen-set van ze koopt?
Moet er natuurlijk wel een beetje uitzien.
dat zou ik ook wel willen weten, het lijkt me verdacht dat je alleen de band kan zien!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om welke 19" Tesla velgen gaat het als je die winterbanden/velgen-set van ze koopt?
Moet er natuurlijk wel een beetje uitzien.
Om welke 19" Tesla velgen gaat het als je die winterbanden/velgen-set van ze koopt?
Moet er natuurlijk wel een beetje uitzien.
Die all season bandjes die je overhoudt, kun je mooi een keer oproken op Zandvoort of bij een drift cursus op vliegveld Lelystad. Wel in de middagpauze even voor en achter verwisselen, zodat je ze daarna alle vier in de kliko kunt mikken.
Ook benieuwd hoe lang je met één 85 KWh lading bezig kunt zijn, mij kostte het al 3/4 tank benzine om een half dagje over Zandvoort te tuffen. Zijn er überhaupt laadmogelijkheden daar in buurt?
Ik zag Jay Leno er een redelijke burn out mee doen, dus het uitzetten van twee- en drieletter sissyfuncties moet wel kunnen. Misschien is dat ook alleen mogelijk als-ie gejailbreaked is?
En heb je een linkje naar die 'relax modus'? Kan me er niets bij voorstellen, namelijk.
Conclusion
Despite its large size and weight, the Model S has amazingly good handling. One of the more experienced (and fast!) drivers in our club passed me in his highly modified turbo Miata, but he said it did take a bit of time to catch up to me.
Unfortunately the cooling system can't keep up with track use. After 10 minutes it was the slowest car on the track. With a better cooling system the Model S could really hold its own.
Model S on the Track - A Review
zelfde ervaring met Roadster op circuit Assen. Na een kwartiertje schroeft hij zijn vermogen drastisch terug omdat het allemaal wat te warm wordt....
Assen. Mooie baan. Niet remmen in Ramshoek. Heb ik m'n EU-licentie gehaald.
Wát wordt dan eigenlijk te warm? De motor? Batterij? Omvormer?
Dat is toch allemaal relatief simpel aan te passen met betere koeling, denk ik.
MS heeft geen reservewiel.
Dat betekent dat je bij een lekke band direct aan de kant moet om te proberen om met een flesje en een elektrisch pompje het gat te dichten.
Ik heb dat gelukkig nog nooit hoeven doen.
Er zijn ook ROF (Run on Flat) banden, waarmee je nog 80 km met max. 80 km/uur kan doorrijden.
Deze banden zijn wel een stukje duurder maar voorkomen dat je op een onhandige en/of gevaarlijke plek met een lekke band komt te staan.
Heeft er iemand ervaring met flesje/pompje of ROF banden ?
Voor de zomerbanden lijken de BBS CH-R 20x9 inch ET44 velgen in mat titaankleur me wel wat.
Deze maat vast wel passen maar is het niet verstandiger voor een lagere ET waarde te gaan? Anders valt het wiel zo diep in de kast.
Ik had op mijn BMW ROF banden. Het nadeel daarvan is dat ze een stuk harder/stugger zijn. Bij aanschaf werd me afgeraden om 17"velgen met ROF banden te nemen omdat het dan te hard zou worden. Inmiddels de ROF (op 17") inderdaad vervangen door 'normale' banden en dat rijdt wat comfortabeler. In meer dan 20 jaar (met vele jaren > 50.000 km per jaar) slechts 1x een lekke band gehad trouwens.MS heeft geen reservewiel.
Dat betekent dat je bij een lekke band direct aan de kant moet om te proberen om met een flesje en een elektrisch pompje het gat te dichten.
Ik heb dat gelukkig nog nooit hoeven doen.
Er zijn ook ROF (Run on Flat) banden, waarmee je nog 80 km met max. 80 km/uur kan doorrijden.
Deze banden zijn wel een stukje duurder maar voorkomen dat je op een onhandige en/of gevaarlijke plek met een lekke band komt te staan.
Heeft er iemand ervaring met flesje/pompje of ROF banden ?
Zijn RFT (Run Flat Tires) elk voordeel heb z'n nadeel. Rijd momenteel met RFT banden, zouden inderdaad stugger zijn, net zoals bijvoorbeeld de 21" velgen tov de 19" velgen van de Tesla... Het grote voordeel is dat je met RFT banden wel gewaarschuwd wordt dat je band lek is maar niet hoeft te stoppen langs de kan vd weg om te gaan sjouwen met een 21" velg of gaan klooien met een pompje op de vluchtstrook langs de A12 in de stomende regen...MS heeft geen reservewiel.
Dat betekent dat je bij een lekke band direct aan de kant moet om te proberen om met een flesje en een elektrisch pompje het gat te dichten.
Ik heb dat gelukkig nog nooit hoeven doen.
Er zijn ook ROF (Run on Flat) banden, waarmee je nog 80 km met max. 80 km/uur kan doorrijden.
Deze banden zijn wel een stukje duurder maar voorkomen dat je op een onhandige en/of gevaarlijke plek met een lekke band komt te staan.
Heeft er iemand ervaring met flesje/pompje of ROF banden ?
Het meenemen van een reservewiel is afh van je bestemming.
Ik kom vaak bij de voedings industrie . Parkeer vaak bij de technische dienst.
Ik ben heel gelukkig met mijn reserveband.