You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
"Other countries are supportive" -> tijd dat de EU ingrijpt dus
"Other countries are supportive" -> tijd dat de EU ingrijpt dus![]()
EU en ingrijpen is een contradictio in terminis !"Other countries are supportive" -> tijd dat de EU ingrijpt dus![]()
Hier sluit ik mij bij aan.Iets zegt mij dat het er ook echt nog niet klaar voor is
Niet helemaal. De Europese toelating van de Model 3 (overigens de overige Tesla's ook ) is door de RDW gedaan. Als een van de europese toelatingsinstanties (RDW voor NL bv. KBA voor Dld) het model toegelaten (gehomologeerd) heeft, is dat geldig voor alle landen aangesloten bij de UN/ECE (UNECE, staat voor United Nations Economic Commission for Europe). Hier zijn overigens veel meer landen aangesloten dan de EU lidstaten.Vaak zijn het maar een paar personen (in de heel de EU) die er over beslissen, hoeven er maar 1 of 2 tussen te zitten die het niks vinden. Kan zo opgelost zijn, kan ook jaren duren...... pfff.
Hier sluit ik mij bij aan.
Summon, voorrijden. Ik weet het niet. Hoe smart is dat? Zitten er camera's onder een Tesla? Wat als er een kat onder zit. Nog erger, een knikker en een kinderhandje op weg naar die knikker.
Hier sluit ik mij bij aan.
Summon, voorrijden. Ik weet het niet. Hoe smart is dat? Zitten er camera's onder een Tesla? Wat als er een kat onder zit. Nog erger, een knikker en een kinderhandje op weg naar die knikker.
En wat als een Tesla meer ziet dan een menselijke bestuurder?
Meer zien is alleen maar beter, alleen ik ben eerder bang voor andere dingen beter zien en sommige dingen minder goed zien.
Als je een kind doorrijdt met FSD zeg jij niet makkelijk “ach zonder FSD was het ook gebeurd”, nee je vraagt je je rest van je leven af: “wat als ik zonder FSD had gereden”.
als ik alle phantom braking zie met huidige versies, dan heb ik er niet heel veel vertrouwen in om eerlijk te zijn.
Maar goed, proof me wrong. Ik ga het alleen niet uitproberen, ik heb dus ook geen fsd aangevinkt. Je bent onder autopilot toch minder alert als dat je zelf rijdt. Je kijkt makkelijker eventjes weg.
Maar goed ik zou iedere autonome auto ook minimaal met lidar uitgerust willen zien. Méér detail in beelden dan radar, waar je geen conclusies uit gedrag kunt trekken. Radar ziet vlekken, schimmen. Lidar kan detail zien, dus ook welke kant een gezicht op staat om een voorspelling te doen van richting waar iemand heen loopt. Dat kan radar niet...
Waarom geen Lidar. Lidar werkt in het visueel spectrum, ziet niks in regen, sneeuw, mist of stof.....dus heb je niks aan, veel te beperkt. Hi-res radar en andere nieuwe radar technieken zijn al stukken beter dan de traditionele radar en werken in elk weertype (ziet meer dan jezelf ziet).
Maar met je eens, ook geen FSD aangevinkt.
Euh, je hebt kennelijk gemist dat Tesla camera beelden gebruikt. Hier een summary over hoe die verwerkt worden.
Met een duidelijke opinie over Lidar op 2:16.