Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Rear Center Console voor Model S (Raven)

This site may earn commission on affiliate links.
Heb lopen zoeken maar nergens echt iets kunnen vinden en denk ook niet dat het in een ander draadje op zal vallen, of je ziet de topics over 3th party accessoires, vandaar toch maar dit draadje.

Ik heb voor mijn P85+ in 2014 naaste een centre console (die zat er nog niet standaard in toen) ook een Rear Center Console gekocht bij Tesla. Deze is voor mij echt een must. (eigenlijk voor de hond, maar ok) Nu kan ik de Rear Center Console niet meer in de officiële Tesla Shop vinden. Ik heb nu een beige in de P85+ maar ik wil er nu één voor het zwarte interieur hebben. Ik heb mijn Tesla sales man al een e-mail gestuurd maar nog géén antwoord of deze nog wel leverbaar is. Wel kom ik ook wel mooie 3th party oplossingen tegen waarvaan deze echt wel erg gaaf is (naar beneden scrollen), maar niet wat ik zoek daar deze op de grond komt te staan..
Dus of ik moet mijn huidige laten omkleden, weet alleen niet of er een groot verschil is met het middendeel van de achterbank tussen de P85+ en de Raven.

Dus concreet, weet iemand of deze nog origineel is te bestellen of een andere tip?

thx
 
We zijn nu onderweg van de rondreis door Griekenland met de S. Na thuiskomst, verwachting is zaterdagochtend, zoek ik contact.
CD7F229D-03D6-44DE-8F0E-FFA2EF9FD091.jpeg