Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

recente bestemmingen verwijderen uit de NAV

This site may earn commission on affiliate links.

S-19910

Driving Model-S #19910
Aug 13, 2013
7,138
6,305
Grobbendonk, Belgium
Gisteren heb ik weer een paar vastlopers gehad op de NAV.
Op advies van het forum heb ik daarom geprobeerd de recente bestemmingen uit de NAV te verwijderen.
Na ruim 180.000 km was dat er toch een ganse lijst.

Opvallend is dat een aantal bestemmingen zich niet laten verwijderen.
Hoe dikwijls ik ook geprobeerd heb; ze blijven terugkomen.
En het probleem lijkt gelinkt aan de naam.
Zo is er bvb het Tuincentrum in Turnhout; dat stond een keer of 5 in de lijst; en géén van allen laten ze zich verwijderen.
(ter info : firmware 2017.34 2448cfc )

Zijn er nog forumleden die dit hebben ?
 
Gisteren heb ik weer een paar vastlopers gehad op de NAV.
Op advies van het forum heb ik daarom geprobeerd de recente bestemmingen uit de NAV te verwijderen.
Na ruim 180.000 km was dat er toch een ganse lijst.

Opvallend is dat een aantal bestemmingen zich niet laten verwijderen.
Hoe dikwijls ik ook geprobeerd heb; ze blijven terugkomen.
En het probleem lijkt gelinkt aan de naam.
Zo is er bvb het Tuincentrum in Turnhout; dat stond een keer of 5 in de lijst; en géén van allen laten ze zich verwijderen.
(ter info : firmware 2017.34 2448cfc )

Zijn er nog forumleden die dit hebben ?
Je mag van geluk spreken dat het maar een tuincentrum is.;)
 
Op advies van Tesla heb ik de dagtellers op 0 gesteld en alle bestemmingen uit de navigatie gewist (niet zo'n fijn klusje...) Helaas nog steeds regelmatig vastlopers.
Daarna op verzoek van Tesla de (grote) USB media verwijderd..> helaas ook geen oplossing.
Gisteren de auto ingeleverd voor de 80k beurt en op de parkeerplaats liep het middenscherm weer vast. De spiegels moest ik daarna handmatig uitklappen.

Ik heb de auto vandaag opgehaald, maar weet nog niet wat ze gedaan hebben. Wel stond er vandaag een software-update klaar. Ben benieuwd of dit helpt.

Ik had wel enkele locaties die wat lastig te verwijderen waren, maar dat leek met een langere naam te maken te hebben. Die moest ik heel bewust rechts het scherm uitslepen voor ze verdwenen. (Kan ook zijn dat ik gewoon te dikke vingers heb. )
Firmware versie: 2017.34 2448cfc na update.