Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Reclame op deze site

This site may earn commission on affiliate links.
Je blijft toch lachen hier met die Google Adwords campagnes. De reclame banners die boven in het forum staan raken kant nog wal. Terwijl ik dit typ kijk ik naar een Mercedes reclame, over het onderhoud. En net zag ik deze:
reclame.png

Ik denk dat dat toch echt hier weggegooid geld is :biggrin:

We zijn allemaal blij met dit forum en maken er gretig gebruik van... maar toch blokkeren we de reclame die het forum mogelijk maakt...

Dat is mijn grote bezwaar tegen ad blockers. Ja, reclames zijn irritant. Maar ze maken dit soort sites wel mogelijk. Je betaald altijd voor content, is het niet direct met geld dan is het wel met je aandacht. Gratis betekent dat iemand anders betaald en die wil die investering graag terug zien.

Ik blokkeer dus uit principe geen reclames.

Dat is mijn grote bezwaar tegen ad blockers. Ja, reclames zijn irritant. Maar ze maken dit soort sites wel mogelijk. Je betaald altijd voor content, is het niet direct met geld dan is het wel met je aandacht. Gratis betekent dat iemand anders betaald en die wil die investering graag terug zien.

Ik blokkeer dus uit principe geen reclames.

Exact. En het zal heus niet zo zijn dat deze website direct ophoudt met bestaan als we massaal de reclames blokkeren. Maar op de lange termijn wordt internetreclame minder waard en kunnen dit soort (en andere websites) niet meer overleven op deze manier.

Maar goed, we leven in een wereld waarin dat normaal is...