TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Referral actie voor justdiggit

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Daniel 74, Jan 16, 2017.

1. Daniel 74

Daniel 74 Active Member

#1 Daniel 74, Jan 16, 2017
    Last edited by a moderator: Jan 16, 2017
    Voor diegenen die het nog niet weten: de stichting E-rally heeft meegedaan aan de afgelopen drie referral acties. Doel is om zoveel mogelijk referrals te verzamelen voor het goede doel justdiggit, waarmee verwoestijning in Afrika moet worden teruggedrongen. Meer informatie over justdiggit is te vinden op www.justdiggit.nl.

Vooral de net afgelopen referral actie was erg succesvol, wij hebben 8 referrals binnengehaald waarmee onder meer de "founders edition powerwall" is gewonnen. De ontvangen prijzen zullen allen op een volstrekt transparante wijze te gelde worden gemaakt, waarna de volledige opbrengst wordt overgemaakt naar justdiggit.

Wij willen daarom ook weer aan de nieuwe referral actie meedoen, waarbij het doel is om tenminste 5 referrals (en daarmee onder meer de fouders edition powerwall) binnen te halen. Wij moeten nog beslissen of het zinvol is om op dat moment door te gaan voor de "hoofdprijs" - een p110d - of dat het effectiever is om een nieuwe code te hanteren voor een tweede (en derde, vierde, vijfde, enz.) powerwall.

Hierbij dus de oproep aan allen om mee te doen aan deze actie voor het goede doel! Hiervoor kan tot nader bericht mijn referral code worden gebruikt. Maak daarvan wel melding, zodat wij een goed overzicht houden van het aantal referrals en zonodig tijdig kunnen overschakelen naar een nieuwe referral code. De te hanteren referral code staat in mijn handtekening!

Dank, mede namens justdiggit en de stichting E-rally!

2. robertvg

robertvg Active Member

Jullie weten iets wat wij niet weten ;)

• Funny x 1
  3. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

Lijkt mij niet hoor - gewoon even op My Tesla kijken ...
    Nog steeds een goed initiatief trouwens !

4. Andre

Andre Member

See pm

5. Daniel 74

Daniel 74 Active Member

Zeer gewaardeerde dames en heren,

Wij hebben inmiddels een eerste bod ontvangen van Andre op de Tesla powerwall in de "founders edition" (met daarop de handtekeningen van Musk, JB en Von Holzhausen): € 6.500,-.

Wie biedt meer?

• Like x 2
  6. HWS

HWS Supporting Member

Cool, ik gun m Andre van harte.

7. Daniel 74

Daniel 74 Active Member

Natuurlijk, wij ook, maar wij gunnen de powerwall nog meer aan diegene die een nog hoger bod doet! :D

Off topic: Hendrik, zit jij nu een beetje te chatten op twitter met Elon?

8. HWS

HWS Supporting Member

OT, ja. Ik vind dat de meerprijs voor de 100D te hoog is in EU..... 3K USD tegen ruim 6K EUR

9. Daniel 74

Daniel 74 Active Member

Gewoon nog even wachten, dan wordt het prijsverschil vanzelf kleiner :p

Share This Page