Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral is tot 5000€ waard

This site may earn commission on affiliate links.
Om het voor iedereen interessant te maken mijn referral link - <SNIP>- te gebruiken, heb ik het volgende voorstel :

Mocht ( en natuurlijk enkel in dat geval ) het gebruik van mijn referral link door ten minste 10 mensen er toe leiden dat ik binnen Europa de 1ste ben om 10 referrals te halen en daardoor recht heb op de Model X, dan wil ik die eerste 10 mensen laten meegenieten van mijn voordeel en hen 4000€ extra bieden bovenop de 1000€ voordeel die ze al via Tesla krijgen. Is dan toch samen een mooie korting van 5000€.

Lukt het niet om mij tot op die 1ste plek te krijgen, dan krijgt elkeen die mijn link gebruikt voor de aankoop van zijn of haar Tesla Model S alsnog 500€ extra, waardoor de korting oploopt tot 1500€.

Denk dat op die manier iedereen een mooi voordeel kan bekomen.

Dus, gebruik die referral link - <SNIP> - en je hebt op zijn minst 1500€ voordeel en wie weet zelfs 5000€ voordeel !
 
Last edited by a moderator:
no worries; dat lukt nooit.

Screen Shot 08-01-15 at 06.40 PM.JPG
 
Ik begrijp jullie kritiek, maar zakelijk gezien wordt niemand er slechter van. Tesla verkoopt extra auto's en de kopers krijgen wat meer korting want ikzelf deel mijn voordeel met hen. Andere mensen posten ook hun link, maar houden het volledige voordeel voor hunzelf - is dat dan meer in de geest van het programma ?
Denk dat er op de manier die jullie in gedachten hebben weinig mensen in Europa aan 10 referrals gaan geraken, want dan heb je niet alleen een heel uitgebreide vriendenkring nodig, maar ook nog eens eentje waar 10 mensen zich een Tesla kunnen veroorloven.
 
die paar auto's die ik vroeger waarschijnlijk al verkocht heb waren niet aan mensen uit mijn vrienden of kennissenkring, maar ze contacteerde me zelf of ze eens met mij over de auto mochten praten. (2 van hen zitten nu hier op het forum.)

In mijn familie of kennissenkring zie ik me nog niet direct één verkopen.
volgens mij kan dit plan u alleen maar geld kosten.
ik geloof het ook wel dat 10 hoog gegrepen is, maar indien niemand tegen 31/10 er 10 heeft, lijkt me de kans groot dat de X naar de eerste gaat die er 9 of 8 heeft gehaald.
 
Ik verwacht ook dat deze werkwijze door Tesla zal worden gesanctioneerd.

10 zie ik nog wel lukken bij een grote organisatie, bijvoorbeeld een van de grote advocatenkantoren. Het zou bij ons lukken als iedereen in een Tesla zou gaan rijden.

Bjorn, de bekende Noorse video poster heeft een video gepost waarin hij zich al verlekkert aan het winnen van de de model X.
zou me niks verbazen als hij de eerste is met 10 sales.