Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma - beloning kiezen voor 28 februari 2019

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij de lootbox ook weg. Wacht al sinds sept 2018 op mijn zwarte wall connector. Als ze maar niet gaan zeggen dat er niks meer wordt “uitgegeven” nu de rewards verdwenen zijn.

Antwoord op mijn mailtje naar de US of A:

Thank you for your e-mail.

It is true that you do not have the access to the tool box any longer.

This is by design as we have blocked the toolbox access due to the end of our referral program.
.
We are however keeping taps on your loot box from our back office and will update you as soon as the awards are made available.

We will posts updates on https://www.tesla.com/support/referral-program once updates are available. Until that moment we are unable to provide any more updates.
 
Ben onderhand wel een beetje klaar met dat referral programma van Tesla, Blijkbaar weet niemand op deze planeet wanneer en of uberhaupt je de geclaimde awards nog gaat ontvangen. wacht ook al ruim 6 maanden op mijn Wallmount charger en de Turbine velgen.
Meest bizarre is dat tesla de gegevens hiervan gewoon verwijdered van de app en de website.
Mailen naar de US heeft geen enkele zin, ik krijg al maanden het zelfde standaard antwoord. ook bij de service punten verwijzen ze je doodleuk naar Tesla referral program.
Put your money where your mouth is Tesla.....
Een product enthousiast maar de aftersales Sucks.......
 
Ben onderhand wel een beetje klaar met dat referral programma van Tesla, Blijkbaar weet niemand op deze planeet wanneer en of uberhaupt je de geclaimde awards nog gaat ontvangen. wacht ook al ruim 6 maanden op mijn Wallmount charger en de Turbine velgen.
Meest bizarre is dat tesla de gegevens hiervan gewoon verwijdered van de app en de website.
Mailen naar de US heeft geen enkele zin, ik krijg al maanden het zelfde standaard antwoord. ook bij de service punten verwijzen ze je doodleuk naar Tesla referral program.
Put your money where your mouth is Tesla.....
Een product enthousiast maar de aftersales Sucks.......


Waarschijnlijk komen alle kado's begin(5) of eind(25/26) december, weer een grappige easter egg van Elon.
 
Bellen naar Tesla A'dam? Gaat dit niet allemaal via Tesla USA?

Ik wacht nog steeds op een redemption code voor de Tesla Mini. Een week geleden al over gemaild maar 0,0 reactie helaas.


Ik heb hier ook wat hulp nodig

4 jaar een mooie rode model s 85 gereden
Sinds december een zwarte 100, besteld in juli 2018
Ik heb eerst gebeld, geappd, gemaild met mijn contactpersoon bij tesla. Maar er gebeurde niks.
Gebeld met tesla en zij stuurden enkele mails, de laatste keer op 26 februari naar een apart
E-mailadres.
Ik heb daarna nog vijf maal zelf een mail gestuurd
Maar geen enkele respons!
Sorry maar zo ga je niet met een trouwe klant om.
Ik ben nu sinds juli 2018 bezig om een mini tesla kids voor Mn zoon te krijgen.

Wat moet ik doen, wie kan ik nog contacteren?
Of moet ik dan nu een jurist inschakelen voor een tesla mini van 600 euro?

Aan de andere kant is mij die mini tesla toch echt toegezegd en ben ik er wel een van een man een man zijn woord zijn woord.
 
Ik heb hier ook wat hulp nodig

4 jaar een mooie rode model s 85 gereden
Sinds december een zwarte 100, besteld in juli 2018
Ik heb eerst gebeld, geappd, gemaild met mijn contactpersoon bij tesla. Maar er gebeurde niks.
Gebeld met tesla en zij stuurden enkele mails, de laatste keer op 26 februari naar een apart
E-mailadres.
Ik heb daarna nog vijf maal zelf een mail gestuurd
Maar geen enkele respons!
Sorry maar zo ga je niet met een trouwe klant om.
Ik ben nu sinds juli 2018 bezig om een mini tesla kids voor Mn zoon te krijgen.

Wat moet ik doen, wie kan ik nog contacteren?
Of moet ik dan nu een jurist inschakelen voor een tesla mini van 600 euro?

Aan de andere kant is mij die mini tesla toch echt toegezegd en ben ik er wel een van een man een man zijn woord zijn woord.

Tesla belooft wel maar komt met hierin zijn afspraken niet na. Niet betrouwbaar. Ik ben ook al 5 maanden bezig. Wellicht een idee om een mini Tesla op MP te kopen, voordeliger dan al dat gedoe met juristen en ik ben met een dag klaar ipv 5 maanden.

80A1D26A-6AE9-4875-A4C9-06BCE37F82FD.jpeg
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Mijn wall charger is vandaag geleverd. Was voor een referral op een auto die juni 2018 is geleverd.

Ik kreeg een SMS van DHL dat er een pakje van Tesla onderweg was. Verder geen mail of melding gehad of erachteraan gezeten, dus ik denk dat je gewoon geduld moet hebben. Anders even een mailtje sturen naar Support vanuit je Tesla account op de site, dat werkt beter dan bellen is mijn ervaring.