Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma - het spenderen

This site may earn commission on affiliate links.
Bjorn had meerdere CHAdeMo's aangeschaft en aan de Tesla Club Noorwegen gegeven, die ze weer ter uitleen beschikbaar gesteld hebben.

Ik heb in ieder geval max €250 over voor een CHAdeMo adapter, mochten die aangeboden worden door forumleden met referral credits.
Ik vind wel dat een voorwaarde moet zijn dat ze daarna niet doorverkocht mogen worden voor meer dan zelf betaald, dat zou niet eerlijk zijn naar de refereerder of naar de andere forumleden.
 
Bjorn had meerdere CHAdeMo's aangeschaft en aan de Tesla Club Noorwegen gegeven, die ze weer ter uitleen beschikbaar gesteld hebben.

Ik heb in ieder geval max €250 over voor een CHAdeMo adapter, mochten die aangeboden worden door forumleden met referral credits.
Ik vind wel dat een voorwaarde moet zijn dat ze daarna niet doorverkocht mogen worden voor meer dan zelf betaald, dat zou niet eerlijk zijn naar de refereerder of naar de andere forumleden.


Ik ben ook wel geinteresseerd in zo'n CHAdeMo.
Heb liever teveel dan te weinig mogelijkheden om op te laden.
 
Groupbuy?? Hoe krijgen we ze zo gek?

het draadje lijkt te ontsporen van 225 "in het handje" naar een kortingsprijs met factuur als ik zo de reacties lees.

Maar.... een verkapte groupbuy zou ik natuurlijk wel op kunnen zetten.

Wat zouden jullie er van vinden als er Chademo adapters te koop zouden zijn bij bijv. de laadkabel winkel tegen dezelfde prijs als bij Tesla, dus bij mijn weten a 450 Euro incl. BTW (dus met factuur) waarvan dan 10% gedoneerd wordt aan stichting E-Rally ten bate van Justdiggit?
 
Last edited: