Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had nog geen topic gezien rond het nieuwe referral programma: Referral Programma
Huidige fase
Eigenaren kunnen hun referral-code in deze fase van het programma met maximaal acht vrienden delen. Deze fase duurt van 16 januari tot 15 maart 2017.

7 of meer referrals
Eigenaren met zeven in aanmerking komende referrals, ontvangen een uitnodiging voor het Model 3 Delivery evenement voor henzelf en een gast.

5 of meer referrals
Personen met vijf of meer in aanmerking komende referrals ontvangen een exclusieve rodePowerwall 2 uit de Founders-serie. Deze Powerwall is een limited edition en niet via normale verkoopkanalen verkrijgbaar.

3 of meer referrals
Personen met drie in aanmerking komende referrals ontvangen een Tesla Model S for Kids uit de Founders-serie. Deze berijdbare, elektrisch aangedreven miniatuur-Model S beschikt over echt werkende koplampen, een geluidssysteem en een oplaadpoort.

2 of meer referrals
Eigenaren met twee of meer in aanmerking komende referrals ontvangen een Tesla-rolkoffertje .

Ludicrous P100D Model S of Model X
Elke in aanmerking komende referral geeft u een extra kans in de loting om een Ludicrous P100D Model S of Model X te winnen.

Jaarlijkse beloningen
Eigenaren krijgen nu ook het hele jaar door exclusieve voordelen en beloningen, afhankelijk van hun totale aantal referrals vanaf 16 januari 2017.

Eerste persoon met 20 referrals per regio: Ludicrous P100D Model S of Model X
De eerste persoon per verkoopregio (Noord-Amerika, Europa en Azië/Pacific) die 20 vrienden overtuigt gebruik te maken van zijn of haar referral-code ontvangt een P100D Model S of Model X. Deze persoon krijgt een uitnodiging om de beloning naar wens te configureren zodra alle 20 vrienden hun Tesla-voertuig in ontvangst hebben genomen.

20 of meer in aanmerking komende referrals
Personen met 20 of meer in aanmerking komende referrals ontvangen een weekendtrip naar een Destination Charging resort en de kans hun auto een week lang om te ruilen voor de nieuwste Tesla naar keuze.

15 of meer in aanmerking komende referrals
Personen met 15 of meer in aanmerking komende referrals krijgen exclusieve VIP-toegang en -voordelen tot 31 december 2018, waaronder:

  • VIP-conciërgedienst - 24/7 toegang tot telefonische assistentie bij alle onderwerpen rondom het bezit van een Tesla
  • VIP-toegang tot Tesla-evenementen
  • Tien vouchers voor een tweedaagse testrit voor vrienden en familie
  • Tien vouchers voor een rondleiding voor vier personen in de Tesla Fremont Factory
Zonder onze klanten zouden we niet zijn waar we vandaag zijn. Op deze manier willen we u bedanken voor uw steun bij het bouwen van de Tesla-community en bij het versnellen van de wereldwijde overgang naar duurzame energie.
 
Weet iemand wie je in NL kan contacteren voor de referrals? Want krijg telkens alleen maar te horen dat ik moet mailen naar het algemene adres maar daar hoor ik al weken niks van? En wat zou ik krijgen bij mijn 5e referral na het semi event?
 
Nu kan je in de App de status van uw prijzen zien.
Screenshot_20180206-171324.png