TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Referral programma

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Bankroetlama, Jan 17, 2017.

1. Bankroetlama

Bankroetlama Member

Ik had nog geen topic gezien rond het nieuwe referral programma: Referral Programma
    Huidige fase
    Eigenaren kunnen hun referral-code in deze fase van het programma met maximaal acht vrienden delen. Deze fase duurt van 16 januari tot 15 maart 2017.

7 of meer referrals
    Eigenaren met zeven in aanmerking komende referrals, ontvangen een uitnodiging voor het Model 3 Delivery evenement voor henzelf en een gast.

5 of meer referrals
    Personen met vijf of meer in aanmerking komende referrals ontvangen een exclusieve rodePowerwall 2 uit de Founders-serie. Deze Powerwall is een limited edition en niet via normale verkoopkanalen verkrijgbaar.

3 of meer referrals
    Personen met drie in aanmerking komende referrals ontvangen een Tesla Model S for Kids uit de Founders-serie. Deze berijdbare, elektrisch aangedreven miniatuur-Model S beschikt over echt werkende koplampen, een geluidssysteem en een oplaadpoort.

2 of meer referrals
    Eigenaren met twee of meer in aanmerking komende referrals ontvangen een Tesla-rolkoffertje .

Ludicrous P100D Model S of Model X
    Elke in aanmerking komende referral geeft u een extra kans in de loting om een Ludicrous P100D Model S of Model X te winnen.

Jaarlijkse beloningen
    Eigenaren krijgen nu ook het hele jaar door exclusieve voordelen en beloningen, afhankelijk van hun totale aantal referrals vanaf 16 januari 2017.

Eerste persoon met 20 referrals per regio: Ludicrous P100D Model S of Model X
    De eerste persoon per verkoopregio (Noord-Amerika, Europa en Azië/Pacific) die 20 vrienden overtuigt gebruik te maken van zijn of haar referral-code ontvangt een P100D Model S of Model X. Deze persoon krijgt een uitnodiging om de beloning naar wens te configureren zodra alle 20 vrienden hun Tesla-voertuig in ontvangst hebben genomen.

20 of meer in aanmerking komende referrals
    Personen met 20 of meer in aanmerking komende referrals ontvangen een weekendtrip naar een Destination Charging resort en de kans hun auto een week lang om te ruilen voor de nieuwste Tesla naar keuze.

15 of meer in aanmerking komende referrals
    Personen met 15 of meer in aanmerking komende referrals krijgen exclusieve VIP-toegang en -voordelen tot 31 december 2018, waaronder:

• VIP-conciërgedienst - 24/7 toegang tot telefonische assistentie bij alle onderwerpen rondom het bezit van een Tesla
    • VIP-toegang tot Tesla-evenementen
    • Tien vouchers voor een tweedaagse testrit voor vrienden en familie
    • Tien vouchers voor een rondleiding voor vier personen in de Tesla Fremont Factory
    Zonder onze klanten zouden we niet zijn waar we vandaag zijn. Op deze manier willen we u bedanken voor uw steun bij het bouwen van de Tesla-community en bij het versnellen van de wereldwijde overgang naar duurzame energie.

2. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

3. is3

is3 Sander Verschuur

4. billytcherno

billytcherno Member

Is er iets of iemand die verbiedt dat je je eigen referral code gebruikt voor de aanschaf van een nieuwe / bijkomende Tesla, en kan je dan zowel de gift als de referral-benefit opstrijken?

5. HWS

HWS Supporting Member

Nee, je kunt je eigen code gebruiken.

6. Duke-U

Duke-U Member

Referral geeft nu ook mogelijkheid om een zwarte sig lader te krijgen ipv de minitesla...

7. is3

is3 Sander Verschuur

@Xfrank heeft 'm al :D

8. Bob4

Bob4 Member

Je kan mijn referral gebruiken en dan mag je de reward van mij hebben. Ik ga voor 5 referrals

9. Noelis

Noelis Member

Als je een 3de referral haalt krijg je dus velgen. Arachnid voor de S eigenaars en 22" voor de X eigenaars. Hoe zit dat nu als je een S en X bezit, krijg je dan de keuze?

10. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

als je de keuze hebt, mag je kiezen wat je wil, ongeacht wat je zelf bezit.

11. Noelis

Noelis Member

Ok... want ik heb de S niet meer maar kan er emotioneel geen afscheid van nemen in My Tesla :)

• Funny x 1
  12. FrankNL

FrankNL Supporting Member

Weet iemand wie je in NL kan contacteren voor de referrals? Want krijg telkens alleen maar te horen dat ik moet mailen naar het algemene adres maar daar hoor ik al weken niks van? En wat zou ik krijgen bij mijn 5e referral na het semi event?

13. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Ik heb je een PM gestuurd.

• Like x 1

Share This Page