Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma

This site may earn commission on affiliate links.
inderdaad, en voor de tweede referral kan je nog een charger of tesla for kids kiezen.
Helaas hebben ze per 1 mei de voorwaarden aangepast. Nu heb je 4 referrals nodig voor de 22” wielen in plaats van drie. De vraag is, geldt het programma na de levering van de wagen of volgens bestelling?
 

Attachments

  • 649A8AE2-49D2-4A62-9EE6-A801F00B4D8B.png
    649A8AE2-49D2-4A62-9EE6-A801F00B4D8B.png
    703.2 KB · Views: 73
Goedendag, dat is wel interessant, of hals overkop eea regelen of nog even rustig alles afwachten. Denk dat er niks anders opzit dan wachten tot na 30 april en dan hopen dat gratis superchargen nog bestaat of zijn er opties / zekerheden te weten of gratis superchargen door gaat :)?
 
Heeft iemand ervaring met het overnemen van iemands nieuwe velgen verkregen via het referral programma? Deze verkoper zit in de VS en geeft aan dat hij de set kan laten aanleveren "free shipping and installation at your choice of service center anywhere in the world". Ik kan de 22" set overnemen voor een goede prijs maar ben wel benieuwd naar de "do's & don'ts"? Werkt Tesla in NL hier aan mee? Alvast dank voor de info....
 
Heeft iemand ervaring met het overnemen van iemands nieuwe velgen verkregen via het referral programma? Deze verkoper zit in de VS en geeft aan dat hij de set kan laten aanleveren "free shipping and installation at your choice of service center anywhere in the world". Ik kan de 22" set overnemen voor een goede prijs maar ben wel benieuwd naar de "do's & don'ts"? Werkt Tesla in NL hier aan mee? Alvast dank voor de info....
Je kunt ze ook van mij overnemen :D
 
Nu het programma gewijzigd is zijn er andere awards. Voorheen had je 4 referrals nodig voor de PowerWall 2, nu heb je er 5 nodig. Het moment van bestellen was toch bepalend voor welk cadeau je kreeg?

Zou dat betekenen dat als je 4 referrals had in het oude programma (en dus de PowerWall kreeg) en nu in het nieuwe programma een 5e referral krijgt, je wederom een PowerWall krijgt, dus twee in totaal?
 
Nu het programma gewijzigd is zijn er andere awards. Voorheen had je 4 referrals nodig voor de PowerWall 2, nu heb je er 5 nodig. Het moment van bestellen was toch bepalend voor welk cadeau je kreeg?

Zou dat betekenen dat als je 4 referrals had in het oude programma (en dus de PowerWall kreeg) en nu in het nieuwe programma een 5e referral krijgt, je wederom een PowerWall krijgt, dus twee in totaal?

Dit kan misschien hard aankomen...
Maar ik heb slecht nieuws voor je...: Sinterklaas bestaat niet ;)