Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma

This site may earn commission on affiliate links.
:)

Toch jammer.... :D en wel erg benieuwd wat dan de "award" wordt voor de 5e referral.

Toch is het zo denk ik hoor. Ik ben in die situatie. Ik heb er 4 bemachtigd uit vorige periode (laatste moet nog geleverd worden), dus krijg ik een powerwall. Voor mijn volgende referral staat dat de prijs een unveiling ticket is + powerwall. Volgens mij betekent dit dan dat ik een tweede powerwall kan verdienen met een extra referral. Klinkt nogal straf, maar hopelijk wel waar.
Natuurlijk, if it sounds too good to be true...
 
inderdaad, en voor de tweede referral kan je nog een charger of tesla for kids kiezen.

Hoe gaat dat nou met die tweede referral of hoe is dat bij jullie gegaan ?
Voor de eerste de mini Tesla gekregen, op een account is de tweede referral geleverd dus zou nog in aanmerking komen voor een TWC,maar er staat mooi geen tweede award vermeld. En ook geen email gekregen.
Wordt me nou weer een referral door mijn neus geboord ?
 
Hoe gaat dat nou met die tweede referral of hoe is dat bij jullie gegaan ?
Voor de eerste de mini Tesla gekregen, op een account is de tweede referral geleverd dus zou nog in aanmerking komen voor een TWC,maar er staat mooi geen tweede award vermeld. En ook geen email gekregen.
Wordt me nou weer een referral door mijn neus geboord ?

door hun geknoei met fases verlengen en overlappen en wisselen van prijzen kunnen ze er waarschijnlijk zelf niet meer aan uit.
als beide bestellingen binnen de vorige face vielen en nu geleverd zijn, zou je recht moeten hebben op de TWC. Ik heb er wel een email over gekregen toen en hij staat nog open in mijn app om te leveren in juni 2018.
best eens een email sturen.
 
@robertvg bij mij werd de derde referral na een week of twee na aflevering zichtbaar in de app onder “ my awards” . Het betrof de velgen. In het eerste scherm was hij al wel twee dagen na aflevering overgesprongen naar uw volgende award wordt de powerwall.
Onder my awards stond bij de velgen “tap to redeem” dit heeft ook een week of twee niet gewerkt, op een gegeven moment sprong hij wel door en kon ik de velgen bestellen. Staat nu op processing, dus lijkt nu goed te komen.

In mijn account op de desktop kon/kan ik er niets mee, alleen via de app.
Nooit een mail oid ontvangen, bij de eerste twee wel.

@Xfrank welk mailadres gebruik jij? Heb verschillende mails gestuurd maar kreeg nergens antwoord.
 
  • Informative
Reactions: robertvg
Zelf ook nog wat vragen open staan. Ik ben met mijn vragen doorverwezen naar iemand in NL... Ik zal haar bij contact volgende week of zij degene is die ook voor jullie de vragen kan beantwoorden... en of ik haar contact gegevens per pm of mail aan jullie mag doorgeven.
 
  • Helpful
Reactions: robertvg
@Janc Dat komt me bekend voor, was met de eerste refferal ook al zo dat er vertraging in zat.
Maar heb jij voor de tweede referral dan ook nog die lader of mini Tesla gekregen? En moeten die eerste twee dan inderdaad in dezelfde periode worden besteld of zijn geleverd zoals @Xfrank zegt? Ik heb na de 1ste in de app volgens mij nooit meer zien staan dat de volgende award bij de tweede ref zou komen, hij sprong dacht ik meteen door naar de 3de.

@AnalysiZ ik hoor het graag, heb het idee dat sales en services dit maar gedoe op de vierkante millimeter vindt en een beetje zonde van de tijd.
 
Ik krijg continu een foutmelding, heb 4 referrals waarvan 1 reeds geleverd, maar nog geen mail gezien. Jullie een idee, of zal ik Tesla maar eens bellen?

757DEF49-DBEE-44A8-A599-4562EA0792B1.png 730FE9C2-E3F6-46EE-956D-18F529516E17.png
 
Last edited:
@AnalysiZ ik hoor het graag, heb het idee dat sales en services dit maar gedoe op de vierkante millimeter vindt en een beetje zonde van de tijd.[/QUOTE]

Ik ervaar dat heel soms ook zo.... Aan de andere kant zijn er ook die juist heel blij zijn met onze (Tesla rijders) inzet als EVangelisten. Ik denk dat voor de meeste medewerkers het vooral vervelend is dat ze niet kunnen of mogen helpen. Het zou geweldig zijn als er nu idd een aanspreekpunt voor NL / Benelux zou zijn ipv een mailadres.com ...
 
  • Like
Reactions: robertvg
@robertvg eerste en tweede waren in dezelfde periode, respectievelijk de mini tesla en de bon voor vervroegde toegang tot de solar tiles (die heeft nog steeds status “nadere informatie volgt”) de derde welke in een van de verlengde periodes viel is dus de velgenset die nu onderweg zou moeten zijn.

van nummer drie, de voor mijn vrouw bestelde X hebben we het 500 euro shop tegoed in de tesla store nog nergens in de account staan, zal ongetwijfeld wel goed komen, iemand een idee waar je deze zou moeten kunnen zien staan? misschien kijk ik gewoon wel verkeerd.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: robertvg
Ik (nou ja, de leasemaatschappij) heb (25 april) gebruik gemaakt van de referral van een collega. Dat zou hem en mij EUR 500 tegoed opleveren voor de aanschaf van accessoires. Ik zie nog niets in mijn Tesla account. Wanneer zal dit zichtbaar zijn? Pas na aflevering van de auto (nu voorzien op 25/6)?
Waarschijnlijk schaf ik sowieso de Whispbar dakdragers aan voor vervoer van de racefiets;)
 
@Janc Dat komt me bekend voor, was met de eerste refferal ook al zo dat er vertraging in zat.
Maar heb jij voor de tweede referral dan ook nog die lader of mini Tesla gekregen? En moeten die eerste twee dan inderdaad in dezelfde periode worden besteld of zijn geleverd zoals @Xfrank zegt? Ik heb na de 1ste in de app volgens mij nooit meer zien staan dat de volgende award bij de tweede ref zou komen, hij sprong dacht ik meteen door naar de 3de.

De tweede award (de signature TWC) staat nu ook in mijn lootbox.
Werkt dus allemaal zoals het hoort :)