Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma

This site may earn commission on affiliate links.
Vorige week is mijn 3e referral geleverd uit de laatste periode. Deze zou goed zijn voor een set 22" black onyx velgen. Heeft iemand een idee hoe lang het duurt eer je bericht krijgt en hoe lang het duurt eer ze dan opgehaald kunnen worden? Althans, ik neem aan dat ik ze moet halen.

Op mijn 20" slipstream standaardvelgen wil ik dan winterbanden leggen.
 
Het duurde bij mij een week of twee voordat ik ze kon bestellen, dit moest via de app (ios). Onder awards, kwam er een knop redeem award, duurde overigens ook even voordat deze knop werkte.
Heb velgen nog niet binnen, deze 21 april besteld.
 
wl
Vorige week is mijn 3e referral geleverd uit de laatste periode. Deze zou goed zijn voor een set 22" black onyx velgen. Heeft iemand een idee hoe lang het duurt eer je bericht krijgt en hoe lang het duurt eer ze dan opgehaald kunnen worden? Althans, ik neem aan dat ik ze moet halen.

Op mijn 20" slipstream standaardvelgen wil ik dan winterbanden leggen.
De grens voor de velgen is dit jaar opgehoogd van 3 naar 4 referrals... wel even goed nakijken wanneer de 3 besteld zijn... bij twijfel even checken bij Tesla... zou zonde zijn als er een verschil van interpretatie zou zijn... (@Xfrank heeft dat ook al eens meegemaakt)
 
wl

De grens voor de velgen is dit jaar opgehoogd van 3 naar 4 referrals... wel even goed nakijken wanneer de 3 besteld zijn... bij twijfel even checken bij Tesla... zou zonde zijn als er een verschil van interpretatie zou zijn... (@Xfrank heeft dat ook al eens meegemaakt)
Inderdaad. Ik heb sinds deze week mijn vierde referral. het idee was om eindelijk het tegoed te hebben voor de model 3.
Maar neen hoor, ik krijg nog een tweede set velgeno_O
 
wl

De grens voor de velgen is dit jaar opgehoogd van 3 naar 4 referrals... wel even goed nakijken wanneer de 3 besteld zijn... bij twijfel even checken bij Tesla... zou zonde zijn als er een verschil van interpretatie zou zijn... (@Xfrank heeft dat ook al eens meegemaakt)

3e Besteld 12-04, geleverd 30-06
4e Besteld 19-04, nog niet geleverd.

Zouden dus beiden gelden in vorige periode, 3e was set velgen, 4e was PowerWall
 
3e Besteld 12-04, geleverd 30-06
4e Besteld 19-04, nog niet geleverd.

Zouden dus beiden gelden in vorige periode, 3e was set velgen, 4e was PowerWall
Ik heb het probleem dat er in mijn APP 5 referrals staan terwijl de eerste eingelijk ongeldig zou zijn, omdat hij twee dagen te vroeg besteld is. 17/5/2017 ipv 19/5/2017.
dus er staan er nu 5 terwijl het er maar 4 zijn. ik weet niet of ik er nu nog een echte vijfde ga bij krijgen omdat ik er volgens het systeem al vijf heb. ik heb dit probleem al herhaaldelijk aangekaart, maar zonder succes.
 
Ik heb 2 referrals van levering juni en juli, nog geen mail gekregen en in de lootbox zie ik dit:
3C213724-9763-4379-986C-8453AAC004CF.jpeg
Toen ik laatst bij SeC den haag was heb ik nog nagevraagd hoe dat zit, het is doorgestuurd naar IT geloof ik