Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma

This site may earn commission on affiliate links.
De kabel ligt klaar, nu maar verder wachten op de wallcharger.
20180818_114235.jpg 20180818_114323.jpg
 
Dank voor deze tip, die bij niemand van Tesla die ik hierover heb gesproken / gemaild bekend is!

Na maanden tegen een knop aangekeken te hebben in de app, heb ik vanochtend eindelijk de 22” turbines kunnen bestellen.
Ik heb het eerder gemailed naar referrals in USA en ook bekend gemaakt in Amsterdam.
De reactie was "That is an interesting fix, thank you for letting me know I will look into that."
Maar daarbij is het kennelijk gebleven...
 
Eerst een SMS van DHL en afgelopen donderdag de lader binnengekregen na 8 maanden wachten, besteldatum 22-12-2017.
En gisteren opgehangen
Samen met de Maxem een mooie combinatie
IMG_9655.PNG
Tesla Signature Black Wall Connector, de award van het referral program.

IMG_3101.JPG
 
Last edited:
hier is de referral geleverd op 8/6/2017, maar nog steeds geen Wall charger te bespeuren.
ik had bij de keuze voor de lange kabel gekozen . zou het daar iets mee te maken hebben?

in de app staat nog steeds, "verkrijgbaar vanaf juni 2018"o_O

Ik heb ook de 24 voet kabel (7,5 meter) besteld.
En bij mij in de app staat ook nog steeds "verkrijgbaar vanaf juni 2018"
 
ik had bij de keuze voor de lange kabel gekozen
Ik heb ook de 24 voet kabel (7,5 meter) besteld
Asjemenou, ik heb helemaal niets gekozen. Logisch want ik heb ook geen vraag gehad :confused:
Sterker: in mijn Lootbox staat nog steeds dat de chargers vanaf Juni geleverd gaan worden.
Maar inmiddels is hij wel binnen.
 
  • Informative
Reactions: Xfrank
Eerst een SMS van DHL en afgelopen donderdag de lader binnengekregen na 8 maanden wachten, besteldatum 22-12-2017.
En gisteren opgehangen
Samen met de Maxem een mooie combinatie
View attachment 327837
Tesla Signature Black Wall Connector, de award van het referral program.

View attachment 327835
ik vraag me al een tijdje af wat vanwaar eigenlijk die krassen komen die ik telkens op dat zwarte front zie staan:rolleyes:
 
  • Funny
Reactions: Bob4 and robertvg