Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn er al mensen die gekeken hebben of de kabel ingekort kan worden?

Niet slecht bedoelt maar ik vind de kabel er vaak maar wat rommelig uitzien en ik heb de lengte straks niet nodig. (Heb nog geen lader ontvangen om het zelf te bekijken)
Inkorten lijkt me geen enkel probleem. Je kunt ook de versie bestellen met de 2 meter kabel. Ik heb die lange echt nodig.
 
Nog even ter bevestiging. Nu lees ik op "mijn tesla"
"Na 16 september 2018 krijgen aankopen met een referralcode één jaar gratis gebruik van Supercharging, in plaats van onbeperkt gebruik. ". Dat gaat de tweedehandsprijs van onze exemplaren wel iets helpen en het verkrijgen van referrals niet... Maar goed ik kom persoonlijk toch niet van de 0 af en dat is ook niet erg.
 
Nog even ter bevestiging. Nu lees ik op "mijn tesla"
"Na 16 september 2018 krijgen aankopen met een referralcode één jaar gratis gebruik van Supercharging, in plaats van onbeperkt gebruik. ". Dat gaat de tweedehandsprijs van onze exemplaren wel iets helpen en het verkrijgen van referrals niet... Maar goed ik kom persoonlijk toch niet van de 0 af en dat is ook niet erg.

Bij mij is het onbeperkt gebruik van de supercharger enkel voor de eerste gebruiker dus dat zal de waarde van tweedehands bij de nieuwere tesla's met dezelfde regeling dus niet beïnvloeden.

Ik vraag me wel af hoe ze hiermee omgaan als ik de tesla van zakelijk naar prive overzet, zien ze dit ook echt als een andere eigenaar dus geen supercharging meer?
 
Bij mij is het onbeperkt gebruik van de supercharger enkel voor de eerste gebruiker dus dat zal de waarde van tweedehands bij de nieuwere tesla's met dezelfde regeling dus niet beïnvloeden.

Ik vraag me wel af hoe ze hiermee omgaan als ik de tesla van zakelijk naar prive overzet, zien ze dit ook echt als een andere eigenaar dus geen supercharging meer?
Dat laatste heeft geen gevolgen zolang de auto op t zelfde account blijft staan. Je schrijft t kenteken evt over van bv naar privé maar dat leidt niet automatisch tot accountwijziging. Verder hebben de meeste forumleden levenslang (aan de auto gebonden) superchargen. Ik wel tenminste. Dus overdraagbaar.
 
  • Informative
Reactions: Advh
Heb t een jaar geleden al geschreven; Tesla wordt ook een elektriciteit (in plaats van slechts auto’s)verkopende onderneming. Bij 5 cent inkoop*en 20 cent verkoop heel
Lucratief en voor de klanten acceptabel (thuis betaal je dat immers ook) Watch your step en laten we hopen dat het er niet toe leidt dat het netwerk voor alle merken wordt opengesteld want dan wordt de vakantietijd een drama.
*geen energiebelasting bij uitsluitend laad-doeleinden.