Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma

This site may earn commission on affiliate links.
Laat de model 3 nu maar komen.:)
20181006_161358.jpg
20181006_161424.jpg
 
Begrijpelijk dat het wordt beeindigd, de awards in het programma werden geleidelijk steeds minder en omdat gratis onbeperkt superchargen voor de koper niet houdbaar is was het al minder aantrekkelijk dan in het begin.

Volgens mij is er ook wel misbruik van gemaakt binnen lease bedrijven/wagenpark beheerders etc., als je ziet hoe veel mensen al een gratis roadster hebben gespaard, dat zijn echt niet allemaal bekende YouTubers.

Wel raar dat het nu via een tweetje, op zo’n korte termijn gestopt wordt. Het lopende programma loopt nog tot maart. Typerend voor de chaos / onduidelijkheid voor het hele programma.
 
  • Like
Reactions: woes
Snap eigenlijk ook niet echt goed dat ze 'gewone' versies van de model 3 hebben toegestaan. Zou eigenlijk alleen de performance versie verwachten (of zelfs alleen S en X). Als je ziet dat er nu ruim 65 'free roadsters' (en daarvan sommige wel 2 of meer, à €250k per stuk) moeten worden 'weggegeven', dan zet ik toch vraagtekens erbij en begrijp volledig dat het programma stopt. Ben ook van mening dat 6 maanden gratis superchargen nou niet mensen heeft overgehaald om een model 3 te bestellen, is meer 'oh dat is leuk voor erbij'. En hup de referrer is weer een stapje dichterbij de roadster...

Ene 'Andy' (zal wel een leasemaatschappij zijn inderdaad) is wel druk geweest in december en januari. Top Tesla referrers from the Tesla referral program
 
Snap eigenlijk ook niet echt goed dat ze 'gewone' versies van de model 3 hebben toegestaan. Zou eigenlijk alleen de performance versie verwachten (of zelfs alleen S en X). Als je ziet dat er nu ruim 65 'free roadsters' (en daarvan sommige wel 2 of meer, à €250k per stuk) moeten worden 'weggegeven', dan zet ik toch vraagtekens erbij en begrijp volledig dat het programma stopt. Ben ook van mening dat 6 maanden gratis superchargen nou niet mensen heeft overgehaald om een model 3 te bestellen, is meer 'oh dat is leuk voor erbij'. En hup de referrer is weer een stapje dichterbij de roadster...

Ene 'Andy' (zal wel een leasemaatschappij zijn inderdaad) is wel druk geweest in december en januari. Top Tesla referrers from the Tesla referral program

Inderdaad, Model 3 referrals waren volgens mij niet de beste zet, veel korting aan roadsters weggegeven in die laatste maanden.

De top referrer is Andy Slye, een YouTuber die veel filmpjes heeft gemaakt over zijn Model 3.
 
Snap eigenlijk ook niet echt goed dat ze 'gewone' versies van de model 3 hebben toegestaan. Zou eigenlijk alleen de performance versie verwachten (of zelfs alleen S en X). Als je ziet dat er nu ruim 65 'free roadsters' (en daarvan sommige wel 2 of meer, à €250k per stuk) moeten worden 'weggegeven', dan zet ik toch vraagtekens erbij en begrijp volledig dat het programma stopt. Ben ook van mening dat 6 maanden gratis superchargen nou niet mensen heeft overgehaald om een model 3 te bestellen, is meer 'oh dat is leuk voor erbij'. En hup de referrer is weer een stapje dichterbij de roadster...

Ene 'Andy' (zal wel een leasemaatschappij zijn inderdaad) is wel druk geweest in december en januari. Top Tesla referrers from the Tesla referral program

Het schijnt dat 1 referral account 'slechts' twee gratis Roadsters kan ontvangen. Oftewel als je krap zit met cash, 1 verkopen en van dat geld de belastingen etc. betalen van elk.

Andy is zoals eerder genoemd een tech YouTuber (100k subs), toch vind ik het knap dat hij in twee maanden (sinds M3 bezitters ook een referral code hebben) meer referrals bij elkaar harkt dan de rest in 9 maanden. Misschien geluk met YT algoritme naar zijn M3 videos?