Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma

This site may earn commission on affiliate links.
Verder nog iemand die de 3 maand extra SuC ondanks voldoen aan de voorwaarden* niet heeft gehad?
Heb er nu 5 mails aan gewijd (gewoon geen reactie, bevestigend noch ontkennend) 1 chat waarin is toegegeven dat ik er recht op heb (dat is morgen 2 weken geleden; ze zouden t aankaarten in de states (wtf het gaat toch niet over een gratis batterypack of of zo)) en tot op vandaag geen tegoed tot 4/12 in 't account maar ook geen mail dat ik 't toch niet ga krijgen. En de chatfunctie is sinds een paar dagen ook nog eens uit de lucht dus geen idee hoe ik 't nu weer moet aankaarten.
Men gokt erop dat de klant t opgeeft, maar dan hebben ze de verkeerde uitgekozen en t gaat me echt niet om een besparing van een 301 euro maar om iets dat me vanaf dag 1 beloofd is en niet geleverd wordt, om over de communicatie en het gebrek aan antwoorden nog maar niet te spreken.
*1. Order date needs to have been placed between December 24th 2018 and February 2nd 2019.
2. The Order needs to have a referral code attached.
3. The customer must not have taken a test drive with any Tesla
 
Ik heb een referral link gebruikt vr mijn model 3. Ik vind die gratis 1500 km superchargen nergens terug. In mijn tesla app enkel gouden kistje. Bij openen staat enkel referral link delen met contacten. Bij lootbox (instellingen) ook niets . Of moet ik eerst eens gaan suoerchargen.
 
Ik zou 6 maanden onbeperkt superchargen krijgen maar na verloop van tijd moest ik toch beginnen met betalen. Het gaat maar om €11,- van de laatste supercharger op de terugweg van vakantie + nog een paar weken die ik niet gehad heb. Ik heb daar contact over opgenomen met het SeC in Duiven en kreeg toen een simpel mailtje terug van de storemanager waar zijn 06 onder stond. Dus ik heb die man even gebeld om te overleggen en aangegeven dat ik vanuit Duiven een zwart op wit bevestiging heb dat ik 6 maanden onbeperkt zou mogen superchargen. Hij wou me niet helpen.

De letterlijke tekst was ik ga me niet met dit soort onzin dingen bezig houden, ik heb wel wat beters te doen. Ik wil auto's verkopen. Ik heb van alles geprobeerd maar hij wou het niet. En hij voegde eraan toe dat hij alle medewerkers in Duiven waar ik een rechtstreeks mailadres / 06 van heb verboden heeft om mij hiermee te helpen.

Ik ben er zo klaar mee. Elke keer roepen ze; je hebt geen bewijs / waar staat dat meneer / enz. Heb je eindelijk een keer iets zwart op wit, willen ze je gewoon bewust niet helpen.
 
  • Informative
Reactions: woes
Dat is wel een annulering waard. Hoe lang moet je wachten voor je die 2000 euro terugkrijgt?
En kun je direct opnieuw bestellen nadat je geannuleerd hebt?

Zit wel een houdbaarheidsdatum van 6 maanden aan vast, vergeet dat niet. Ik heb toen ter tijd ook overwogen mijn reservering er voor te annuleren, uiteindelijk niet gedaan omdat ik waarschijnlijk toch niet binnen die 6 maanden het enigszins op krijg.
 
Last edited:
Zonder referral besteld is helaas gewoon pech, je kunt nadien niet meer een referral toevoegen. Voorheen kon een verkoper bij de model x en s wel een referral nadien je had besteld toevoegen, ik weet niet of dit nog steeds het geval is. En eerlijk gezegd stelt de referral ook niet meer veel voor. Het enige wat er aan gedaan kan worden is idd je bestelling annuleren en opnieuw.