Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral

This site may earn commission on affiliate links.
Voor diegenen die het nog niet weten: de stichting E-rally heeft meegedaan aan de afgelopen drie referral acties. Doel is om zoveel mogelijk referrals te verzamelen voor het goede doel justdiggitacties, waarmee verwoestijning in Afrika moet worden teruggedrongen. Vooral de net afgelopen referral actie was erg succesvol, wij hebben 8 referrals binnengehaald waarmee onder meer de "founders edition powerwall" is gewonnen. De ontvangen prijzen zullen allen op een transparante wijze te gelde worden gemaakt, waarna de volledige opbrengst wordt overgemaakt naar justdiggit.

Wij willen ook weer aan de nieuwe actie meedoen, waarbij het doel is om tenminste 5 referrals (en daarmee onder meer de powerwall) binnen te halen. Wij moeten nog beslissen of het zinvol is om op dat moment door te gaan voor de "hoofdprijs" - een p110d - of dat het effectiever is om een nieuwe code te hanteren voor een tweede powerwall.

Hierbij dus de oproep om tot nader bericht mijn referral code te hanteren en daarvan melding te maken, zodat wij een goed overzicht houden van het aantal referrals en zonodig tijdig kunnen overschakelen naar een nieuwe referral code.
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Ik heb overigens niets meer gehoord over de bestelde tas n.a.v. mijn leads. Is al vele weken geleden.
Ik ook nog niet.
Sinds vandaag kan je in " My tesla" de referrals van al de voorgaande acties zien, Wie er wanneer besteld heeft en of de wagen al dan niet geleverd is.
Bij mij staan er nog een aantal bestelde wagens open die nog niet geleverd zijn ,ook uit vorige referral acties
 
ik vind helemaal niets over referrals in mijn Tesla.
zelfs niet mijn eigen referral link
hoe doen jullie dat ?

IMG_0023.PNG
 
het nieuwe referral program staat online.
Referral Programma

Iedereen die een nieuwe Model S of Model X koopt met de referral-link van een Tesla-eigenaar, ontvangt € 1,000 tegoed voor de aankoop van zijn Tesla. Als blijk van onze waardering bieden we eigenaren die hun referral-code gebruiken diverse beloningen aan.

Huidige fase
Eigenaren kunnen hun referral-code in deze fase van het programma met maximaal negen vrienden delen. Deze fase duurt van 16 maart tot 15 juni 2017.

Ludicrous P100D Model S or Model X and Private SpaceX Tours
Each qualified referral customers make gives them an additional entry into our Referral Program drawings:

  • Ludicrous P100D Model S or Model X + Private SpaceX Tour: One referrer will win a Ludicrous P100D Model S or Model X as well as a private tour for four of the SpaceX headquarters in Los Angeles, including travel and accommodations. SpaceX designs, manufactures and launches advanced rockets and spacecraft. SpaceX headquarters is not open to the public.
  • SpaceX Tour: Five referrers will win a tour for four of the SpaceX headquarters in Los Angeles, including travel and accommodations.
7 of meer referrals
Eigenaren met zeven in aanmerking komende referrals, ontvangen een uitnodiging voor het Model 3 Delivery evenement voor henzelf en een gast.

5 of meer referrals
Personen met vijf of meer in aanmerking komende referrals ontvangen een exclusieve rodePowerwall 2 uit de Founders-serie. Deze Powerwall is een limited edition en niet via normale verkoopkanalen verkrijgbaar.

3 of meer referrals
Personen met drie in aanmerking komende referrals ontvangen een Tesla Model S for Kids uit de Founders-serie. Deze berijdbare, elektrisch aangedreven miniatuur-Model S beschikt over echt werkende koplampen, een geluidssysteem en een oplaadpoort.

2 of meer referrals
Eigenaren met twee of meer in aanmerking komende referrals ontvangen een Tesla-rolkoffertje .

1 of meer in aanmerking komende referrals
Iedereen met een in aanmerking komende referral ontvangt een pas voor vier personen voor een rondleiding bij de Tesla Gigafabriek in Sparks, Nevada.