Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Reistassen op maat

This site may earn commission on affiliate links.
Wij hebben al sinds 2014 de reistassen voor Model S van cargbags bevallen zeer goed. Past perfect! en binnen 5 minuten je auto in en uitgeladen, nooit losse spullen en ziet er super strak uit. Bij ons waren in begin ook wat ritsen waarvan het hangertjes stuk ging, valt onder garantie, vervangen ze gewoon keurig, bij ons hebben ze een zakje met de hangers opgestuurd, zodat mocht het nog een keer voorkomen je dit zo weer kunt vervangen. Wij gaan 4 a 5 keer per jaar op vakantie met de Model S en de tassen sinds 2014. Tassen zien er nog steeds goed uit en zijn geen van allen stuk. Set die wij hebben bestaat uit 1x trolley onder in de achterbak, 3x trolley in de kofferbak, 3 x reistas in de kofferbak en 1x reistas in de front frank.
 
  • Informative
Reactions: Cohiba
Als wij naar ons vakantiehuis in Zuid-Frankrijk gaan, doen we alles in grote plastiekzakken. Daarmee wordt elk hoekje en kantje van de trunk en frunk benut. Is misschien wat lullig, maar ongelooflijk hoeveel plaats er over blijft voor wijn, Ricard en andere spullen die we meebrengen uit het Zuiden.....
 
  • Like
Reactions: Frankvr
Car-bags set hebben wij ook sinds vorig jaar december. In totaal 7 tassen. Echt top, qua inpakken van de auto. Gaat sindsdien echt heel snel en makkelijk. We gebruiken nu geen andere tassen meer. Het lijkt of we meer mee kunnen meenemen sindsdien. Kwaliteit van de tassen is prima, alleen hadden ze iets betere ritsen moeten nemen, die zijn wat kwetsbaar.
 
Ik heb de tassenset van Tesland, dat is ook Kjust. Gaat als een tiet. Past inderdaad goed (het zijn tassen, dus als je ze echt helemaal vol ramt dan zal het krap worden). Maar ruimte wordt mooi opgevuld.
 
Krijg net een mail van carbags met een kortingscode.
Kan maar 1 keer gebruikt worden lees ik in de kleine lettertjes, maar ik neem aan dat ze daarmee bedoelen dat ik maar 1 koeltas krijg.
Dus als het lukt de code te gebruiken, stuur mij dan even een PM met je naam/email, dan krijg ik er ook 1.

carbags.png
 
Krijg net een mail van carbags met een kortingscode.
Kan maar 1 keer gebruikt worden lees ik in de kleine lettertjes, maar ik neem aan dat ze daarmee bedoelen dat ik maar 1 koeltas krijg.
Dus als het lukt de code te gebruiken, stuur mij dan even een PM met je naam/email, dan krijg ik er ook 1.

View attachment 406096

Bedankt voor het aanbod, maar mijn bestelling is al onderweg. Met (betaalde) koeltas :)
 
Is er wat gebruikers ervaring voor zowel Kjust als Car Bags voor de model S? Ik ben in de markt voor een set maar ik kan bar weinig gebruikers ervaring vinden en/of een verglijke tussen de 2 opties.
Ik heb de Kjust tassen in gebruik en bevallen mij wel goed. Stevig materiaal en veel opbergvakken aan de buitenkant. In de praktijk gebruik je de 2 grootste tassen het meest. De 2 kleinere tassen zijn de opvulling van de bagageruimte.
 
  • Like
Reactions: forza11

Oscar & Hamish...
Beste aankoop voor de X ooit. Frunk perfect gevuld en tassen al jaren in gebruik en doen het nog top. Niet goedkoop maar wel aanrader...
 
  • Like
Reactions: Epyx
Met de vakantie die er aan komt, is dit misschien wel voor meerdere mensen interessant. Ik zou graag reistassen kopen die perfect in de model S passen. Ik kom in mijn zoektocht 2 aanbieders tegen:
KJUST - Torby Samochodowe Premium Car Accessories
Travel bags tailored for your car - Car-Bags.com

Heeft er iemand ervaring met deze tassen? Wat is de betere keuze?
Wij bij Tesland verkopen deze Kjust tassen. Kom gerust even langs om te passen en de kwaliteit te bekijken.
 
Op Veel autofora zie je dit onderwerp terugkomen. Zelf vind ik de opmaat tassen heel onhandig. Vaak gaan de tassen langer mee dan de max 4 jaar die ik de auto bezit.

Voor mij de allerbeste reistas voor in de auto (in mijn laatste vier auto's) is de boodscahppentas van IKEA. Ze kosten 2 euro per stuk em in de Model 3, passen ze perfect in de hoogte, 4 naast elkaar, 2 achterelkaar. Voor nog geen 20 euro ben je dus klaar :)