Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Relevante lijstjes

This site may earn commission on affiliate links.
Vanuit stilstand volgende stappen:

1. Insane/Ludicrous activeren
2. Max Battery activeren (niet wachten tot hij klaar is)
3. Volledig op de rem gaan staan
4. Gas indrukken terwijl je de rem ingedrukt blijft houden (de wagen geeft nu launch control ready)
5. Rem lossen en binnen de 3 seconden na het lossen gas volledig indrukken

Ik probeerde dit dus, maar dan zegt ie dat ik beide pedalen tegelijk heb in gedrukt.. :)
 
Merijn,
Kan je deze locaties ook op je daglievemensen.nl integreren? En dan misschien best met een schakelaar al dan niet zichtbaar maken op de hoogtepagina. (Voor de SuC-pagina ben je uiteraard afhankelijk van supercharge.info)
 
  • Like
Reactions: Ivo-G
Merijn,
Kan je deze locaties ook op je daglievemensen.nl integreren? En dan misschien best met een schakelaar al dan niet zichtbaar maken op de hoogtepagina. (Voor de SuC-pagina ben je uiteraard afhankelijk van supercharge.info)

Bedoel je de Destination Chargers?
Ja, was ik over aan het denken, maar inderdaad wel met optie om het uit te kunnen zetten omdat het nogal onoverzichtelijk kan worden wanneer er veel DeC's komen.
Ik ga het op mijn to-do-list zetten. ;-)
 
Ik vind de laatste weken niet veel tijd meer om het volledige BENE-forum door te lezen, maar naast de afkorting van DeC's (Destination Chargers) wil ik nog iets nieuws introduceren; we zouden moeten beginnen met het nummeren van de versie van auto waarmee we rijden.
Mogelijks doen ze dat op het N- of VS-forum al maar doe bij deze toch een eerste aanzet:
S 1.0 Oerclassic
S 1.5 Classic uiterlijk met AP
S 2.0 De S met vernieuwde neus
 
Ik vind de laatste weken niet veel tijd meer om het volledige BENE-forum door te lezen, maar naast de afkorting van DeC's (Destination Chargers) wil ik nog iets nieuws introduceren; we zouden moeten beginnen met het nummeren van de versie van auto waarmee we rijden.
Mogelijks doen ze dat op het N- of VS-forum al maar doe bij deze toch een eerste aanzet:
S 1.0 Oerclassic
S 1.5 Classic uiterlijk met AP
S 2.0 De S met vernieuwde neus
Goed idee. Hierbij is de body leading en de hardware secundair.
Je zou ook de hardware primair kunnen houden en het uiterlijk secundair:
S 1.0 Oerclassic
S 2.0 Classic uiterlijk met AP, Dual motor mogelijkheid
S 2.5 De AP S met vernieuwde neus
S 3.0 AP2.0 met 23 camera's
Etc.