Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Relevante lijstjes

This site may earn commission on affiliate links.
Op het moment sta ik er nog zo in dat ik het eerder gezellig/leuk zou vinden dan lastig.

Komt waarschijnlijk omdat de mijne nog geleverd moet worden en als iemand hier dan komt laden kan ik mooi allerlei kleinigheden en ervaringen vragen.

dat zou helemaal geen last zijn, integendeel. altijd leuk om een forumlid te ontmoeten, en hem/haar te kunnen helpen.

In dit specifiek geval zal het hoogstwaarschijnlijk de poster (XFrank dus) zijn die wat jus -sorry, electronen- kon gebruiken;)
 
Pm mij voor code laadpunten kaart
Hoi,

Ik krijg tussen nu en eind februari ook een laadpunt. Deze zal wel met een laadpas werken, maar ik neem aan dat de meeste forumleden wel een laadpas hebben. Als ook dit een goede toevoeging is, voeg ik mijn laadpunt tzt uiteraard graag toe, kun je mij dan de code PM toesturen?
 
Ik zie dat er een zwart gat is in het westelijke puntje van Friesland. Laat daar nou in de zomer zo'n 10.000 watersporters in de jachthaven liggen en hun auto voor meerdere dagen parkeren...

Als er Tesla rijders zijn dan kan het sluipverbruik misschien net even teveel zijn om tot een supercharger te komen. In dat geval welkom in Warns (vlakbij Stavoren) waar spoedig een Tesla Lader hangt, voorlopig nog een geschakelde krachtaansluiting 3x16A.

Stuur maar een codé dan voeg ik hem toe.
 
crosspost uit het Off Topic draadje:
Dit is een handig lijstje: Ervaring_Parkeergarages_Tesla . Echter, nu ik 'm open lees ik dat het lijstje in de prullenbak van de eigenaar zit en binnenkort niet meer beschikbaar. Wie is de eigenaar?
Ik heb 'm voor de zekerheid gekopieerd en beschikbaar gemaakt: Ervaring_Parkeergarages_Tesla (teruggezet)
Ik beloof hem niet in de prullenbak te gooien :). Vooralsnog staat hij dicht, mocht er geupdate moeten worden dan zet ik 'm open, pm maar even.
 
Op pagina 1 van dit draadje houd @gelden alle wijzigingen / toevoegingen nauwkeurig bij... ;) Helaas wordt er zo veel aangeboden dat hij het niet helemaal bij heeft kunnen benen :D
nee, helaas kan ik de eerste post niet meer aanpassen. Ik overweeg om de wiki pagina van deze site eens te gaan inzetten. Als ik eens een keer tijd over heb...
 
crosspost uit het Off Topic draadje:

Ik heb 'm voor de zekerheid gekopieerd en beschikbaar gemaakt: Ervaring_Parkeergarages_Tesla (teruggezet)
Ik beloof hem niet in de prullenbak te gooien :). Vooralsnog staat hij dicht, mocht er geupdate moeten worden dan zet ik 'm open, pm maar even.
Even blijdschap delen. Fijn zo’n lijstje! Komende dinsdag naar theater in Goes en nu alvast gerustgesteld obv ervaringen uit parkeergarage lijstje. Dank!
 
  • Like
Reactions: basvk
@Merijn Ben ik de enige die geen radarbeelden meer kan zien in de Tesla op je weersectie van daglievemensen.nl-site? Er staan namelijk3 vraagtekentjes op de kaart. Hetgeen de indruk wekt dat hij zijn radar-input niet meer door krijgt.

En dan een vraagje voor iedereen? Heeft de Tesla4Tesla-rijders-kaart van @gelden met laadpunten eigenlijk nog wel zin in tijden van een steeds uitbreidend SuC-netwerk?
 
Tesla4Tesla is wat mij betreft wel overbodig gemaakt door Tesla zelf met het grote en nog steeds groeiende aantal SuC's en DeC's

@Merijn Wat ik wel erg fijn zou vinden als de tabel wat aangepast kan worden.

upload_2017-11-6_17-50-28.png


Er zijn nu toch aardig wat X-rijders zijn met een aanzienlijk hoger verbruik dan de S, al helemaal als er nog iets achter komt te hangen. Als je de interval van 10 naar 20 kunt veranderen zou ik erg blij zijn.

Zondag zonder extra belading of aanhanger maar gewoon met het gezin op en neer naar Schilde, België geweest. Netjes aan de snelheid gehouden welke voor een groot deel 130km/u is, rijdend met 20" wielen toch een gemiddeld verbruik van 300Wh/km.
 
  • Like
Reactions: FVO