Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Relevante lijstjes

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb meestal geen drank in mijn auto wanneer ik ergens dreig te stranden... Zal ervoor zorgen dat er in de Tesla altijd een flesje in de Frunk ligt... Voor noodgevallen nabij Waasmunster
Maar ben je dan niet bang dat die hamster die de accu oplaadt het allemaal opdrinkt?
ImageUploadedByTapatalk1384892265.079574.jpg
 
Maurice, jouw keuze natuurlijk; niemand kan je verplichten om je op de kaart te zetten.....


er zijn wel meerdere plaatsen waar de lader in de garage staat, en je dus ook echt enkel in de garage kan laden - bij mij bvb, of in de wereldberoemde Tesla-garage in Waasmunster.
ook hier kan er enkel geladen worden als ik (of mijn vrouw of één van mijn kinderen) thuis zijn; na een telefoontje. no problem, toch ?

ik denk dat iedereen afgelopen zondag bill1971 had willen helpen, of de lader nu op de oprit, in de garage of in de keuken had gestaan.

uiteraard zijn het laadpunten voor geval van nood, en net dan (in nood) is het zo handig dat je even op de map kan kijken welk punten in de buurt zijn.


wat ik wil zeggen : zet je op de kaart, beste TMC-leden. straks sta jij ergens met een platte bak door omstandigheden, en zal jij blij zijn met onze TeslaVoorTesla laders.

Jaja, al goed. Ik zal hem er op zetten.
Waar moest ik die code ook alweer opvragen? ;)

- - - Updated - - -

Hij staat er op hoor. Al 45 stuks in totaal!
 
Jaja, al goed. Ik zal hem er op zetten.
Waar moest ik die code ook alweer opvragen? ;)

- - - Updated - - -

Hij staat er op hoor. Al 45 stuks in totaal!

Het begint al een aardig taalgrens dekkend plaatje te worden. Alleen de uithoeken (excusez le mot) zijn nog wat mager vertegenwoordigd. Juist daar willen we niet graag stranden ( niet omdat het niet gezellig zou zijn, maar omdat de terugreis nog zo lang is...) Hierbij een oproep aan noorderlingen, zuiderlingen en westvlamingen om zich aan te sluiten!
 
Vind het op zich een prima initiatief, zeker nadat ik het verhaal van Billy gelezen heb. Natuurlijk wil je elkaar helpen in zo'n situatie. Maar... wellicht een beetje paranoïde, maar is er over nagedacht hoe er iemand (bijv. zonder Tesla) er misbruik van zou kunnen maken? Soms is het goed om even 'slecht' te denken....
 
Vind het op zich een prima initiatief, zeker nadat ik het verhaal van Billy gelezen heb. Natuurlijk wil je elkaar helpen in zo'n situatie. Maar... wellicht een beetje paranoïde, maar is er over nagedacht hoe er iemand (bijv. zonder Tesla) er misbruik van zou kunnen maken? Soms is het goed om even 'slecht' te denken....

Ik kan mijn stroomafname monitoren en controleren op afstand. Mocht blijken dat er misbruik gemaakt wordt, dan gaat de stekker eruit:eek:
 
Vind het op zich een prima initiatief, zeker nadat ik het verhaal van Billy gelezen heb. Natuurlijk wil je elkaar helpen in zo'n situatie. Maar... wellicht een beetje paranoïde, maar is er over nagedacht hoe er iemand (bijv. zonder Tesla) er misbruik van zou kunnen maken? Soms is het goed om even 'slecht' te denken....

ik zou op de map niet direct de exacte adressen plaatsen maar een tel nummer om te contacteren (ik heb dit toch zo gedaan)
het zijn geen openbare laadstations, maar reddingsboeien!
 
Vind het op zich een prima initiatief, zeker nadat ik het verhaal van Billy gelezen heb. Natuurlijk wil je elkaar helpen in zo'n situatie. Maar... wellicht een beetje paranoïde, maar is er over nagedacht hoe er iemand (bijv. zonder Tesla) er misbruik van zou kunnen maken? Soms is het goed om even 'slecht' te denken....

bij mij staat het laadstation binnen in de garage.