Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Relevante lijstjes

This site may earn commission on affiliate links.
Zodra ik bij de lijst kan zal ik een oplaadpunt toevoegen in Weert (3x16 Amp heb alleen nog geen rode stekker). Laadpunt beschikbaar in noodgevallen voor leden in de buurt van de Belgische grens. Aansluiting is al klaar MS komt volgende week woensdag (hoop ik).

positief !!

aan de overkant van de grens (B) is het nog onontgonnen terrein - ook qua laadpalen !
 
Deze weer even onder de aandacht brengen, ivm alle leveringen de komende tijd. Zie post 1.
De Tesla for Tesla kaart heeft al een mooie dekking inmiddels:
teslamap.PNG
 
Deze weer even onder de aandacht brengen, ivm alle leveringen de komende tijd. Zie post 1.
De Tesla for Tesla kaart heeft al een mooie dekking inmiddels:
View attachment 37906
Wat is er mis in Midden Nederland? De slimste provincie van Nederland, en ik ben de enige die zijn laadpaal er op zet? Ik weet dat er in Bilthoven/De Bilt iemand moet zijn en in Utrecht (die in de zonnepanelen zit).
 
Tja, mensen houden een beetje afstand van jou inderdaad:
View attachment 37907
Hij is dan wel Bruin, maar hij stinkt niet ;-) Ik woon trouwens in de gouden driehoek A2, A27, A12, dus wel superlocatie voor mijn 22kw lader....

Het zou wel mooi zijn als ik mijn garagepoort ook telefonisch open zou kunnen maken, dan hoef ik alleen maar mijn code te geven aan iemand die wil laden...
 
Hij is dan wel Bruin, maar hij stinkt niet ;-) Ik woon trouwens in de gouden driehoek A2, A27, A12, dus wel superlocatie voor mijn 22kw lader....

Het zou wel mooi zijn als ik mijn garagepoort ook telefonisch open zou kunnen maken, dan hoef ik alleen maar mijn code te geven aan iemand die wil laden...

Leg gewoon de huis sleutel onder de deurmat :scared:
 
Last edited: