In afwachting van mijn Model S ben ik wat "huiswerk" aan het doen om te bekijken hoe is straks de remklauwen van de donker grijze kleur naar een rode kleur kan krijgen. Op zich niet zo heel probleem, dat kan met een kwast en ook met een spuitbus. Daar is wel het één en ander over te vinden. Nu is de vraag aan diegene die het al gedaan hebben, wat geeft het beste resultaat? Ik hou nogal van strak werk en wat is dan het eenvoudigste. Ik zie het eigenlijk niet zo zitten om gelijk de remklauwen te demonteren.
Een andere vraag is, en daar vind ik wel iets van maar is me niet geheel duidelijk van wat ik nodig heb, is dat ik graag de tekst en logo graag weer op de remklauwen wil hebben. Ik lees van het opspuiten van de tekst en logo's, en ook met (hittebestendige) stickers die je na het plakken nog eens voorzie van een blanke lak.
Wat zijn de (jongste) ervaringen en waar kan ik dan bijvoorbeeld de betreffende stickers eenvoudig verkrijgen.
Alvast bedankt voor het delen van jullie ervaringen en wijsheden
.
Een andere vraag is, en daar vind ik wel iets van maar is me niet geheel duidelijk van wat ik nodig heb, is dat ik graag de tekst en logo graag weer op de remklauwen wil hebben. Ik lees van het opspuiten van de tekst en logo's, en ook met (hittebestendige) stickers die je na het plakken nog eens voorzie van een blanke lak.
Wat zijn de (jongste) ervaringen en waar kan ik dan bijvoorbeeld de betreffende stickers eenvoudig verkrijgen.
Alvast bedankt voor het delen van jullie ervaringen en wijsheden