Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Remklauwen van kleur veranderen

This site may earn commission on affiliate links.
Mooi gedaan, overweeg het me ook te doen , ben niet echt onhandig . Ik zie dat je stickers kan bestellen op TESLA REMKLAUWSTICKERS (Wit,Brembo 4-pots remklauw 90mm (+ €1,0)) | Remklauw stickers | CheapStickers.nl , doch in verschillende formaten , brembo 4 pots remklauw 55-90-105 & 125 mm, ikzelf heb een tesla s85 met 19" velgen. Welke afmeting van sticker te voorzien ? Toch nog andere bedenkingen : wordt de remklauw volledig gedemonteerd en dien je dan het remsysteem zelf te ontluchten ?
 
Mooi gedaan, overweeg het me ook te doen , ben niet echt onhandig . Ik zie dat je stickers kan bestellen op TESLA REMKLAUWSTICKERS (Wit,Brembo 4-pots remklauw 90mm (+ €1,0)) | Remklauw stickers | CheapStickers.nl , doch in verschillende formaten , brembo 4 pots remklauw 55-90-105 & 125 mm, ikzelf heb een tesla s85 met 19" velgen. Welke afmeting van sticker te voorzien ? Toch nog andere bedenkingen : wordt de remklauw volledig gedemonteerd en dien je dan het remsysteem zelf te ontluchten ?

bij mij is er alles op blijven zitten. wiel er af en een beetje afplakken en verven.
voor de achterste remklauwen lijkt 90mm tekst geschikt. vooraan zijn ze groter en is 105mm wel mogelijk.
ik heb ze zelf gemaakt op 95mm en dat is achteraan wel het maximum.
 
Zo heb ik het gedaan.
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    188.1 KB · Views: 307
Thanks Xfrank. Ik wist niet dat er iets op de originele klauwen stond.
Ik heb wat foto's opgezocht en dit is de uitkomst.

LV van boven naar onder, LA van boven naar onder, RA van onder naar boven, RV van onder naar boven

Kortom aan de linkse kant begint de T bovenaan... aan de rechtse kant begint de T onderaan. :)
 
Thanks Xfrank. Ik wist niet dat er iets op de originele klauwen stond.
Ik heb wat foto's opgezocht en dit is de uitkomst.

LV van boven naar onder, LA van boven naar onder, RA van onder naar boven, RV van onder naar boven

Kortom aan de linkse kant begint de T bovenaan... aan de rechtse kant begint de T onderaan. :)

of als je op uw zij ligt, naast de auto met uw voeten naar de frunk gericht moeten de teksten duidelijk leesbaar zijn.