Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Remklauwen van kleur veranderen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik meen van niet, het wordt ook gedaan bij conventionele auto's. En remmen doe je toch bijna niet met de Tesla??
Remmen is zó 2012, las ik hier ergens
Dat geeft wel degelijk problemen!
Één keer goed remmen (noodstop?), en de wrap folie ligt als een klont om de klauwen heen....
tevens is het veel te lastig omdat de vorm te complex is, met leidinkjes, schroefjes, etc.
Je kunt het bij ons in Almere laten doen voor €250,- incl materialen. (zie eerste pagina in dit draadje)
 
Dat geeft wel degelijk problemen!
Één keer goed remmen (noodstop?), en de wrap folie ligt als een klont om de klauwen heen....
tevens is het veel te lastig omdat de vorm te complex is, met leidinkjes, schroefjes, etc.
Je kunt het bij ons in Almere laten doen voor €250,- incl materialen. (zie eerste pagina in dit draadje)

Oké Herbie, dat houd ik ff in gedachten!
 
Ik zie vaak remklauwen en wheel hubs in erbarmelijke staat.
Volgende foto is van een recente 70D, als het bij mij zo was mochten ze meteen aan de slag in het SeC.
En of ze dan zwarte of rode verf moeten gebruiken, kost hen niets meer..

27278271301_7d8f349142_c.jpg
 
bruikbaar als vraag voor de komende e-rally. komt wat dichter bij het inlevingsvermogen van de Tesla rijder dan een taart in 8 stukken.


Beste Ernst,

bijna een half jaar later, ben ik benieuwd hoe de rode remklauwen er nu uitzien? nog steeds tevreden en over de stickers nogmaals blanke lak gedaan of af en toe de stickers moeten vervangen?


Rombout
Procar Tuning Aalsmeer, laten doen voor € 200, overnight klaar en prima resultaat.
 
Beste Ernst,

bijna een half jaar later, ben ik benieuwd hoe de rode remklauwen er nu uitzien? nog steeds tevreden en over de stickers nogmaals blanke lak gedaan of af en toe de stickers moeten vervangen?


Rombout
het ziet er nog steeds prima uit na een jaar. die van mij zijn gespoten en zowel rood als tesla stickers houden zich prima;
 
Beste Ernst,

bijna een half jaar later, ben ik benieuwd hoe de rode remklauwen er nu uitzien? nog steeds tevreden en over de stickers nogmaals blanke lak gedaan of af en toe de stickers moeten vervangen?


Rombout

Op pagina twee van dit draadje, berichtjes #33 en #38 met het resultaat in december van vorig jaar, lees je hoe ik het aangepakt heb. Inmiddels zijn we zo'n driekwart jaar verder en zie hieronder hoe ze er nu uit zien. Nog als "nieuw". :cool:

IMG_4084.JPG