Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Reservering en Reverslogo

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo

Ik ben nieuw op dit forum en heb gelijk al een vraag.

Ons voornemen is om een model 3 te reserveren maar kan ik, indien ik gereserveerd heb, tevens gebruik maken van een 'Referal' code?
Ik ga er van uit dat het voor het model 3 geen 1000€ zal zijn maar, ook al is het 500 € weggooien is toch zonde van het geld indien dit dan, na reservering, onmogelijk is.

Met groet, Harry
 
Hallo

Ik ben nieuw op dit forum en heb gelijk al een vraag.

Ons voornemen is om een model 3 te reserveren maar kan ik, indien ik gereserveerd heb, tevens gebruik maken van een 'Referal' code?
Ik ga er van uit dat het voor het model 3 geen 1000€ zal zijn maar, ook al is het 500 € weggooien is toch zonde van het geld indien dit dan, na reservering, onmogelijk is.

Met groet, Harry
Welkom Harry,
Nee, dat kan niet.
Een reservering voor de model 3 is dan ook nog geen bestelling. de reservering kan je intrekken tot het moment van finaliseren. dan wordt het een bestelling, misschien dat er dan nog een voorziening komt, maar momenteel is dat niet het geval.
 
Bedank Frank.

Kan ik de titel van dit 'draadje' zelf aanpassen? zo niet dan verzoek ik de moderator dit aan te passen naar:

Reservering en Reveral Code

ik word af en toe gek van mijn tablet :) zal het auto-aanvullen maar eens uitschakelen.