Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Restaurant/Hotel met de meeste laadpalen in de buurt

This site may earn commission on affiliate links.

Soulopoulos

Byron VIN:22999 & 151975
Jan 9, 2013
202
1
Haacht, Belgium
We proberen in kaart te brengen waar er Belgische/Nederlandse restaurants/hotels zijn gevestigd met laadpalen op wandel afstand. Liefste minimum 32A type 2 mode 3. Zo kan je goed vol laden terwijl je lekker gaat eten of overnachten.
Wie kent er en waar?
 
We proberen in kaart te brengen waar er Belgische/Nederlandse restaurants/hotels zijn gevestigd met laadpalen op wandel afstand. Liefste minimum 32A type 2 mode 3. Zo kan je goed vol laden terwijl je lekker gaat eten of overnachten.
Wie kent er en waar?

Restaurant en hotel Loetje in Overveen met 2 laadpalen direct aan de overzijde! (Leuk weekend shoppen in Haarlem en naar strand Zandvoort/Bloemendaal ;-)
 
Goeie vraag dit, ik ben ook op zoek naar meer info. In Rotterdam is er genoeg, bijvoorbeeld Hotel New York en diverse restaurants op de kop van zuid. Op het grote parkeerterrein en in de parkeergarage staan een flink aantal laadpalen, in de garage helaas niet zo snelle Lolo's.

In het centrum van Rotterdam kun je parkeren in de Schouwburgpleingarage, daar heb ik ook 2 laadplaatsen gezien.

Weet iemand iets leuks in Geleen? Ik moet nog wel eens bij DSM Chemelot zijn.
 
Restaurant en hotel Loetje in Overveen met 2 laadpalen direct aan de overzijde! (Leuk weekend shoppen in Haarlem en naar strand Zandvoort/Bloemendaal ;-)

Maar die staan vast vol me gewone bakken - of niet ? In ieder geval een goed argument om met de S naar Loetje te gaan.

Volgens mij hebben we tenminste 4 buurtgenoten die binnenkort een S gaan ontvangen - klopt dat ?

PJH (2061BP)
 
Maar die staan vast vol me gewone bakken - of niet ? In ieder geval een goed argument om met de S naar Loetje te gaan.

Volgens mij hebben we tenminste 4 buurtgenoten die binnenkort een S gaan ontvangen - klopt dat ?

PJH (2061BP)

Rij er regelmatig langs richting het Kopje..
hier is er iig eén van de vier - Heemstede. ergens anders - herinner ik me - de anderen uit de regio opgemerkt te hebben..