TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

retrofit next gen seats afgerond en originele stoelen te koop

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by pwillemse78, Nov 27, 2015.

1. pwillemse78

pwillemse78 Member

Zo, de next gen seats zitten erin! super, wat een verschil... heb nog wel de originele tan kleur alcantara P+ stoelen over... als iemand een leuke bank wil maken, ofwel iets voor de kids wil knutselen, meld je, ze zijn te koop!

IMG_4316.JPG IMG_4317.JPG

2. Desiré

Desiré Member

Met wat knutselwerk, en een oude bureaustoel-onderstel, bouw je de oude autostoel om naar een toepasselijke Tesla bureaustoel! Zo heeft hij nog een tweede leven en heb je toch nog een stukje Tesla ook achter je bureau.

bureaustoel-recaro-office-expert-m_3386_0.jpg

Vroeger dergelijke (Recaro) stoelen nog "omgebouwd" en verkocht. Niet alleen als bureaustoel, maar ook als stuurstoel.

stuurhut%20Duandra%20bij%20nacht.jpg

Menig uurtje in vertoeft (niet in dit specifieke stuurhuis by-the-way).

3. flatlander

flatlander Member

Leuk project! Dat lijkt mij wel wat. Kan je mij een PB sturen wat je voor de stoelen wil hebben?

4. ErnstT

ErnstT Active Member

goed idee. ik ga die Recaro kopen met gratis jeugdsentiment: Arnie Becker uit LA Law had er zo eentje.

5. Desiré

Desiré Member

Als het wat wordt, het resultaat in dit draadje! Wat ben ik toch weer creatief vandaag. :smile:

6. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

#6 S-19910, Nov 27, 2015
    Last edited: Nov 27, 2015
    Als ik kon, ik gaf punten !:wink:

Share This Page