Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Ride & Shine Detailing (serge) weer terug op het forum als vendor

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allemaal,

Veel forum gebruikers kennen mij al natuurlijk.
Ik ben er al vanaf het begin bij geweest toen we met zijn allen zaten te wachten op de eerste Tesla's Model S die geleverd zouden gaan worden in 2013.

Ik was toen actief aanwezig op het forum maar op een gegeven moment liep het gehalte reclame natuurlijk wel heel hoog op van de diverse bedrijven.
Nu heb ik gekozen om een vendor te worden en te betalen voor onze reclame uitingen op het forum.
Inmiddels zijn er de afgelopen jaren echt honderden Tesla modellen bij ons geweest voor onze detail diensten, lakbeschermingen zoals een Glass Coating en Paint Protection Film (PPF)
Ook wrappen wij de auto's en verzorgen ramen tinten, remklauwen en velgen spuiten, velg reparaties en ook de grotere lakschades komen aan bod.

Ik zal op het gebied van detailing en autoverzorging al uw vragen kunnen beantwoorden zoals ik "vroeger" ook al deed.

Nu komt de Model 3 er aan binnenkort en hier zitten wij natuurlijk ook met smart op te wachten.
Ik hou nu al een beetje mijn adem in omdat ik weet hoe het kan gaan met een nieuw model Tesla in aankomst.

Voor de Model 3 hebben we een mooie aanbieding opgezet zodat we ook deze auto kunnen verwennen met onze lakbeschermingen en natuurlijk onze andere diensten.

Kiest u voor minimaal een lakcoating, PPF bescherming of wrap dan krijgt u gelijk €100,00 korting.
Voor iedere extra dienst mag u een korting van €100,00 van de prijs aftrekken.
Zo kan de totale korting oplopen tot wel €600,00

Als u interesse heeft in deze aanbieding neem dan z.s.m contact met ons op we hebben nu al veel aanvragen voor de nieuwe Model 3.

Onze aanbieding is geldig vanaf NU t/m 28 februari.
U kunt in deze periode uw afspraak vastleggen het maakt verder niet uit welke maand de auto geleverd wordt in het aankomende nieuwe jaar.

Ik hoor graag van u!

advertentie tesla model 3 combined forces.jpg
advertentie tesla model 3 combined forces.jpg
 
Hallo allemaal,

Veel forum gebruikers kennen mij al natuurlijk.
Ik ben er al vanaf het begin bij geweest toen we met zijn allen zaten te wachten op de eerste Tesla's Model S die geleverd zouden gaan worden in 2013.

Ik was toen actief aanwezig op het forum maar op een gegeven moment liep het gehalte reclame natuurlijk wel heel hoog op van de diverse bedrijven.
Nu heb ik gekozen om een vendor te worden en te betalen voor onze reclame uitingen op het forum.
Inmiddels zijn er de afgelopen jaren echt honderden Tesla modellen bij ons geweest voor onze detail diensten, lakbeschermingen zoals een Glass Coating en Paint Protection Film (PPF)
Ook wrappen wij de auto's en verzorgen ramen tinten, remklauwen en velgen spuiten, velg reparaties en ook de grotere lakschades komen aan bod.

Ik zal op het gebied van detailing en autoverzorging al uw vragen kunnen beantwoorden zoals ik "vroeger" ook al deed.

Nu komt de Model 3 er aan binnenkort en hier zitten wij natuurlijk ook met smart op te wachten.
Ik hou nu al een beetje mijn adem in omdat ik weet hoe het kan gaan met een nieuw model Tesla in aankomst.

Voor de Model 3 hebben we een mooie aanbieding opgezet zodat we ook deze auto kunnen verwennen met onze lakbeschermingen en natuurlijk onze andere diensten.

Kiest u voor minimaal een lakcoating, PPF bescherming of wrap dan krijgt u gelijk €100,00 korting.
Voor iedere extra dienst mag u een korting van €100,00 van de prijs aftrekken.
Zo kan de totale korting oplopen tot wel €600,00

Als u interesse heeft in deze aanbieding neem dan z.s.m contact met ons op we hebben nu al veel aanvragen voor de nieuwe Model 3.

Onze aanbieding is geldig vanaf NU t/m 28 februari.
U kunt in deze periode uw afspraak vastleggen het maakt verder niet uit welke maand de auto geleverd wordt in het aankomende nieuwe jaar.

Ik hoor graag van u!

View attachment 372964 View attachment 372964

Wat kost een chrome delete voor een model 3? Je website is niet bereikbaar trouwens
 
Achja hoort er bij in de hedendaagse internet en social media wereld.
Vind het niet zo erg, dan moet je maar niet op dit soort platforms gaan zitten.
Zolang het netjes blijft is er niets aan de hand.
Op internet zitten nu eenmaal toetsenbord ridders.

Mijn prijzen stuur ik netjes in een persoonlijke mail naar mijn klanten.
Vind ik gewoon fijner.
Binnenkort komt er een pagina op mijn website speciaal voor de Tesla.
Hier staat een hoop info direct beschikbaar.
De Model 3 actie is een vaste actie met bijbehorende prijzen.
Maar alles wat we normaal doen is allemaal maatwerk.

Het gaat ook niet alleen om de prijzen maar ook om de kwaliteit die je als bedrijf nastreeft.
En daar hoop ik op wat feedback van mijn bestaande klantenkring die zich hopelijk nog op het forum begeven.
Deze kunnen prima onze werkwijze bekrachtigen.
We zijn in ieder geval niet hier om de goedkoopste te zijn maar ook zeker niet de duurste.
Maar gewoon kwaliteit voor een normale prijs wat het waard is.
 
Dit is nu de tweede keer dat u dit op het forum vermeld @Unit106
De eerste keer gaf ik al aan dat het waarschijnlijk niet goed is gegaan met de mail.
Normaal gesproken reageer ik binnen 24 uur.
En vaak nog veel eerder.
Ik heb toen ik dat zag gelijk nog een keer een mail gestuurd want zoals ik het de eerste keer al aangaf vind ik het knap onbeschoft om dan helemaal niet te reageren.
 
  • Like
Reactions: Jkadp
Ik ben wellicht ook wel geïnteresseerd. Een prijsopgave is op dit moment misschien nog moeilijk te geven aangezien je er nog geen één onder handen hebt gehad? Wellicht een group buy-korting? :)

Het klopt dat er nog geen Model 3 is geweest omdat deze er nog niet is.
Maar we hebben sinds 2013 (en dit zeg ik niet om te bluffen of interessant te doen) echt 3000 Tesla's binnen gehad.
Voor coatings, PPF, remklauwen, schadeherstel en ga zo maar door.
Ik weet als geen ander hoe de lak is en reageert op de diverse behandelingen.

We hebben nu een mooie actie opgezet waar u een korting uit kunt halen.
Maar wel op een normale manier want auto's een bescherming geven is geen lopende band werk.
Vooral PPF is echt een manier van beschermen welke de tijd nodig heeft.
Ook het aanbrengen van een coating kan niet in 1 dag.

Maar stuurt u mij een mail dan krijgt u netjes antwoord.

[email protected]