Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Ride & Shine Detailing (serge) weer terug op het forum als vendor

This site may earn commission on affiliate links.
Heb je nog overwogen om de logo's voor en achter er juist af te halen ipv rood te maken?
Ik denk dat ik dat ga doen. Voor zover ik kan zien zijn ze gewoon geplakt en hou je een strakke motorkap en dito achterklep over nadat je de logo's hebt verwijderd.

De rode logo's was de inbreng van mijn vriendin. Anders had ik inderdaad ook overwogen om ze weg te laten. Ik denk dat ik dat ook mooi vind.
 
We zijn nu bezig het tweede filmpje te monteren om het eindresultaat te laten zien.
Het is een gekkenhuis hier en de auto's hebben nu gewoon prioriteit.
Maar de video komt er deze week nog op.
In de video staat ook een Model X welke we vorige week hebben voorzien van een charcoal grey wrap en black out.

We zijn nu ook een M3 aan het wrappen in het groen....jaja lime green.
Ben benieuwd naar het eindresultaat als de auto klaar is, het is best een heftig kleurtje namelijk.
Ik zal morgen wat foto's plaatsen.

Even een impressie van vandaag bij ons binnen.
De Tesla uit Zwitserland gaan we volledig overspuiten (ook de kunststof delen) vanwege aardig wat kleine schades en de eigenaar was de zachte lak zat.
Na het spuiten gaan we de voorzijde van ppf voorzien en de side skirts.

 
Heb je nog overwogen om de logo's voor en achter er juist af te halen ipv rood te maken?
Ik denk dat ik dat ga doen. Voor zover ik kan zien zijn ze gewoon geplakt en hou je een strakke motorkap en dito achterklep over nadat je de logo's hebt verwijderd.

De logo's zijn geplakt maar erg dun.
Je moet heel voorzichtig zijn anders trek je ze krom.
het is ook niet heel makkelijk om er een draadje of vislijn achter te krijgen.
Ze hebben echt andere tape gebruikt dan bij de S en X.
Ik heb een speciaal mondstuk voor mijn stomer, hiermee stomen we het logo veilig los.
 
De logo's zijn geplakt maar erg dun.
Je moet heel voorzichtig zijn anders trek je ze krom.
het is ook niet heel makkelijk om er een draadje of vislijn achter te krijgen.
Ze hebben echt andere tape gebruikt dan bij de S en X.
Ik heb een speciaal mondstuk voor mijn stomer, hiermee stomen we het logo veilig los.

Een krom logo is niet zo erg, wil ze er toch af hebben en heb ze daarna niet meer nodig.
 
We hebben deel 2 van de video klaar en graag wil ik jullie deze laten zien.
In deze video zit ook een Model X welke we hebben voorzien van een charcoal grey wrap en blackout.
Bij de beelden buiten van de Model X moesten we nog de kunststof randen afnemen maar het was droog en het zonnetje brak door dus om een beeld te geven hoe de auto buiten eruit zag moesten we snel naar buiten voordat het ging regenen..

 
We hebben deel 2 van de video klaar en graag wil ik jullie deze laten zien.
In deze video zit ook een Model X welke we hebben voorzien van een charcoal grey wrap en blackout.
Bij de beelden buiten van de Model X moesten we nog de kunststof randen afnemen maar het was droog en het zonnetje brak door dus om een beeld te geven hoe de auto buiten eruit zag moesten we snel naar buiten voordat het ging regenen..


Nog niet eerder een paint protection folie gehad. Bijzonder hoe onopvallend deze folie is.

Ik heb trouwens de kwetsbare pianolak van de middenconsole ook van deze folie laten voorzien.
 
Last edited:
We hebben deel 2 van de video klaar en graag wil ik jullie deze laten zien.
In deze video zit ook een Model X welke we hebben voorzien van een charcoal grey wrap en blackout.
Bij de beelden buiten van de Model X moesten we nog de kunststof randen afnemen maar het was droog en het zonnetje brak door dus om een beeld te geven hoe de auto buiten eruit zag moesten we snel naar buiten voordat het ging regenen..


nologo.PNG


@Rhoon-NL Dat is jouw auto toch? Ik zie dat het logo hier is verdwenen aan de voorkant. Staat hem goed moet ik zeggen maar later op de foto's buiten zit hij er weer op. En aan de achterkant zit hij er nog wel op.

edit: ik dacht dat je het logo op de auot zou wrappen maar kennelijk wordt het logo verwijderd en plak je achteraf het rode logo erop. :)
 
Last edited:
View attachment 384462

@Rhoon-NL Dat is jouw auto toch? Ik zie dat het logo hier is verdwenen aan de voorkant. Staat hem goed moet ik zeggen maar later op de foto's buiten zit hij er weer op. En aan de achterkant zit hij er nog wel op.

edit: ik dacht dat je het logo op de auot zou wrappen maar kennelijk wordt het logo verwijderd en plak je achteraf het rode logo erop. :)

We hebben het logo verwijderd om PPF op de kap te kunnen plakken.
Het logo hebben we rood geplakt en weer terug geplaatst op de kap.
Het staat inderdaad niet verkeerd om het logo weg te laten aan de voorzijde.
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar
We hebben het logo verwijderd om PPF op de kap te kunnen plakken.
Het logo hebben we rood geplakt en weer terug geplaatst op de kap.
Het staat inderdaad niet verkeerd om het logo weg te laten aan de voorzijde.

Aha duidelijk, bedankt voor de uitleg. Als je het voorzichtig doet kan je het logo dus gewoon hergebruiken.
Ik vind het trouwens erg mooi wat jullie doen, erg mooie beelden en om de auto's zo te zien schitteren is genieten, thumbs up!

Ik kijk alweer uit naar je volgende fimpje! :)
 
Aha duidelijk, bedankt voor de uitleg. Als je het voorzichtig doet kan je het logo dus gewoon hergebruiken.
Ik vind het trouwens erg mooi wat jullie doen, erg mooie beelden en om de auto's zo te zien schitteren is genieten, thumbs up!

Ik kijk alweer uit naar je volgende fimpje! :)

Ja, je kan het logo weer gebruiken.
Maar we hebben voor onze steamer een speciaal verlengstuk om een logo los te stomen.
Dan heel voorzichtig loshalen.

Bedankt voor het compliment.
Binnenkort gaan we een M3 volledig inpakken met ppf.
Maak ik ook een video van.

We hebben trouwens een YouTube kanaal.
Hier staat veel op over ppf enz.
Ook een Veyron en een Chiron welke we volledig inpakken met ppf.
En laatst nog een nieuwe Rolls Royce Dawn.

Ride & Shine Detailing
 
Ja, je kan het logo weer gebruiken.
Maar we hebben voor onze steamer een speciaal verlengstuk om een logo los te stomen.
Dan heel voorzichtig loshalen.

Bedankt voor het compliment.
Binnenkort gaan we een M3 volledig inpakken met ppf.
Maak ik ook een video van.

We hebben trouwens een YouTube kanaal.
Hier staat veel op over ppf enz.
Ook een Veyron en een Chiron welke we volledig inpakken met ppf.
En laatst nog een nieuwe Rolls Royce Dawn.

Ride & Shine Detailing

Dank je, ik ga de video's eens bekijken.
Bijkomend voordeel van jullie werk is natuurlijk dat je dagelijks erg mooie auto's in je werkplaats hebt staan.
Alles went natuurlijk maar zo'n Chiron zul je niet vaak tegenkomen denk ik.

Wat gebeurt er trouwens met PPF als je een paaltje raakt of een wat grotere schade hebt dan een kras of schrammetje?
 
Dank je, ik ga de video's eens bekijken.
Bijkomend voordeel van jullie werk is natuurlijk dat je dagelijks erg mooie auto's in je werkplaats hebt staan.
Alles went natuurlijk maar zo'n Chiron zul je niet vaak tegenkomen denk ik.

Wat gebeurt er trouwens met PPF als je een paaltje raakt of een wat grotere schade hebt dan een kras of schrammetje?

Dan moet je het vervangen als het echt beschadigd is.
Ik ga snel alles uitleggen wat je wel en niet kan verwachten van een coating en ppf.
Er zijn nogal wat bedrijven die gouden bergen beloven namelijk.
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar