You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hij was zo lelijk dat hij mooi was!
Ik kan me nog herinneren dat we bij een heldere, warme nacht het dak openklapten en naar de sterren konden kijken.
Ik rijdt nu een maand of wat een M3 LR AWD, en ben op zoek naar een bagagewagen voor vakantie doeleinden. Ik twijfel tussen deze (totaal 106cm hoog) en deze (totaal 140cm hoog). Het liefst zou ik de lage kiezen, ik heb echter een mini-koelkast van 50 () cm. Eventueel kan deze in de auto, moet ik nog even nameten, bagageruimte is geloof ik 51cm. Ik zei mensen met caravan's hoger dan 1.40 en ook met een aggregaat in het begin van dit draadje. Wat denken jullie: wordt die hogere aanhanger een 'probleem'? We gaan buitenland ritten maken, maar Spanje zal het niet worden.
Zou een 'fancy' spoiler nog helpen? Of vermeerdert dat alleen weerstand?H
Heerlijke bagagewagens. Wij hebben nu een vouwwagen (Holtkamper) Daarvoor ook een Anssems bagagewagen.
Als je ermee uitkomt zou ik absoluut voor die lage variant gaan, luchtweerstand lijkt me toch best 'n stukje minder.
@Wim S. is hier op het forum (in mijn ogen) expert als het gaat om luchtweerstand, misschien kan hij er nog wat zinnigs over zeggen.
De luchtstroom volgt de Model 3 heel goed. Deze loopt duidelijk laminair vanaf het hoogste deel af naar de kofferbak. Bij de kofferbak laat de luchtstroom los en ontstaat er een turbulent zog.H
Heerlijke bagagewagens. Wij hebben nu een vouwwagen (Holtkamper) Daarvoor ook een Anssems bagagewagen.
Als je ermee uitkomt zou ik absoluut voor die lage variant gaan, luchtweerstand lijkt me toch best 'n stukje minder.
@Wim S. is hier op het forum (in mijn ogen) expert als het gaat om luchtweerstand, misschien kan hij er nog wat zinnigs over zeggen.
Interessant, maar wat is de technische/toegestane maximale massa van die trailer?Vandaag voor het eerst op stap met een paardentrailer. Licht ding van ruim 500 kg dus nog voldoende reserve voor onze pony.
Interessant, maar wat is de technische/toegestane maximale massa van die trailer?
Nieuwsgierigheid vooral, maar heb een vermoeden dat een trailer van "ruim 500kg" namelijk een zwaardere toegestane massa heeft dan 910 (of 1000kg). Ik dacht altijd namelijk dat het bepalend is. Nu ik een beetje rondkijk, bijvoorbeeld deze discussie.Niet zo relevant toch? Of is 't gewoon nieuwsgierigheid?
Als de vraag is mag je 'm trekken met je tesla dan gaat het erom hoe zwaar ie in beladen toestand is.
Zo lang dat totaalgewicht onder trekgewicht van auto zit is er niets aan de hand dacht ik te weten.