Hans Noordsij
Well-Known Member
Dit moet je dus niet doen dan, als je ver wilt komen.
Incredible drag race video pits Tesla Model X against a Ferrari F430
Incredible drag race video pits Tesla Model X against a Ferrari F430
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hier het omgekeerde effect van wat je zou denken als "buitenstaander". Als de batterij voldoende leeg is, knal ik lekker door richting de SuC. Ergens heb ik mezelf overtuigd dat het meerverbruik tijdens die kilometers niet opweegt tegen de minuten extra laden aan de SuC (met lege batterij).
Als ik tot 90% oplaad is 200km per laadbeurt geen utopie. Nu laadt ik 75% (280 km typical) op en rijd ik 100km per dag, met nog +120km typical range over op het einde van de dag.JoeNe, zoals jij met u Tesla omgaat zo wil ik ook kunnen rijden.
Voor mijn dagelijks woon werk kunnen rijden zoals met mijn ICE, vlot rijden en mij geen zorgen moeten maken om met de AC aan te rijden.
Wat reizen betreft gebruik ik zelden of nooit de auto, ik reis gratis met de trein en anders per vliegtuig.
Als ik tot 200km met 1 laadbeurt kan rijden ben ik al tevreden en voor de lange tripjes in mijn vrije tijd wil ik best wel mijn reisweg afstemmen op de SUC's.
Ideaal, ik rij nu ook gemiddeld 100km per dag.Als ik tot 90% oplaad is 200km per laadbeurt geen utopie. Nu laadt ik 75% (280 km typical) op en rijd ik 100km per dag, met nog +120km typical range over op het einde van de dag.
Een gewone 85. Meer dan snel genoegIdeaal, ik rij nu ook gemiddeld 100km per dag.
Met welk type rij je nu, P85?
Net rit van 210km achter de rug (max. toelaatbare snelheid aangehouden) - heb nu nog 50% van mijn batterij over (85D).
Heb al een paar keer 390km gehaald - dus vandaag zit er zeker 400 km in
Pics or it didn't happen . Mooi om te horen! Dan heb je waarschijnlijk wel rustig gereden. Niet dat daar iets mis mee is overigens, ik rijd doorgaans ook niet harder dan 100 km/u op de snelweg. Dat vind ik een mooi compromis tussen zuinig rijden (ik kan niet alles elektrisch) en verloren tijd.
Dit moet je dus niet doen dan, als je ver wilt komen.
Incredible drag race video pits Tesla Model X against a Ferrari F430
Ik vind de mijne ook geinig....mag ik ook meedingen naar de zuinigheidsprijs?
View attachment 174674 View attachment 174674
@Hans Noordsij maar ik neem aan dat je er nog steeds zo mee rijdt als de vorige toch?
Of de handling van een D echt anders dan een enkele (en/of doel je meer op het vermogen onder de vloer )