You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat zou dan ook kunnen van een 60, 70, 85 naar een 100.Overigens hoorde ik recentelijk van iemand bij Tesla Amsterdam dat er in Q3 een optie komt om een 90 accu om te wisselen naar een 100 versie. Definitieve bevestiging heb ik overigens niet. Ben benieuwd of het door gaat en wat de kosten worden.
Ik denk dat als er vraag naar is (en die lijkt er te zijn, ook als je de Facebook groepen volgt) er vanzelf ooit een 100+ kWh accupakket komt. En als Tesla dat niet doet, gaat een andere autofabrikant dat wel doen. Als de accutechniek verder ontwikkelt, kun je vermoedelijk in hetzelfde accupakket ook wel meer capaciteit kwijt.
Volgens wk057 is dat heel makkelijk voor de updated neuzen en moet alleen een connector worden verwisseld bij de oude neuzen. Zie zijn site, inside the 100 kWh battery + pack:Overigens hoorde ik recentelijk van iemand bij Tesla Amsterdam dat er in Q3 een optie komt om een 90 accu om te wisselen naar een 100 versie. Definitieve bevestiging heb ik overigens niet. Ben benieuwd of het door gaat en wat de kosten worden.
waarom 4jaar en 150k km ?Mijn 90kw omruilen naar een 100 zou ik zeker overwegen maar dan als de 90D ongeveer 4 jaar is en 150k km heeft gereden (nu 1jr en bijna 40k)
Ik denk dat dat wel meevalt. Al een tijdje zijn de prijzen op de APX markt tussen 01.00 en 05.00 uur 2,5 eurocent per kWh. Om 07.00 uur schiet de prijs naar 4,5 eurocent per kWh. Met een flinke accu kun je, mits ie al niet vol zit met zonnestroom, voor 2,5 cent per kWh laden. Als de prijs op 4,5 cent zit kun je de opgeslagen stroom weer gebruiken. Scheelt mooi 40% en dat is significant.In uitzonderlijke gevallen wellicht. Moet heel wat energie door heen gaan wil je dat er financieel uit gaan halen.