TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Rit registratie

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by pvdveen, Sep 6, 2017.

1. pvdveen

pvdveen Member

Is er ook een mogelijkheid om de ritten die met de Tesla zijn gemaakt terug te zien in bijvoorbeeld de app?
    Met mijn Volvo app kan ik de ritten van de afgelopen periode terug zien met daarbij de afgelegde route, snelheid, diesel verbruik, elektrisch verbruik. En voor mij handig begin en eind tijd.
    Gebruik dit zeer regelmatig als ik s'avonds de uren aan het facturen ben naar mijn klanten.

2. robertvg

robertvg Active Member

Je kan een account nemen op www.teslalog.com en je auto er aan koppelen. Die registreert dan je ritten en laadsessies voor je.
    Nadelen: je moet je Tesla password invoeren op een vreemde site, en het constant loggen van data resulteert in een wat hoger sluipverbruik.
    Je kan het loggen van laadsessies weer uitzetten meen ik, dat scheelt wellicht.

3. pvh

pvh Active Member

Tesla moet gewoon een optie inbouwen waar ik je additionele accounts met beperkte rechten kan aanmaken. Bijvoorbeeld alleen ritdata delen of lokatie voor bijvoorbeeld een community app.

• Like x 1
  4. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

Je kunt ook de Google Tijdlijn gebruiken. Er is privacy-wise wel het nodige over te zeggen, maar Google herinnert beter dan dat ik het zelf kan waar ik de afgelopen jaren dagelijks ben geweest.En geheel automatisch..

5. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

6. pvdveen

pvdveen Member

De google tijdlijn is inderdaad een goede optie voorde uren dat ik bij een klant ben geweest.
    De gereden route met snelheid enz is een leuke gimmick maar daar kan ik wel zonder

7. Phil V

Phil V Member

Worden die logging gegevens niet opgeslagen in de wagen zelf, zodat een app die enkel,zou kunnen ophalen on request?
    Alle toepassingen die ik hier op het forum zag passeren, hebben continue connectie nodig en slaan dan zelf die historiek op.
    Beetje zonde voor het dataverkeer vindt ik.
    Is dat technisch niet anders mogelijk?

8. RudiDL

RudiDL Member

Dat is niet zo. Alle logging apps gebruiken de verbinding met de Tesla servers. Dat geeft idd extra dataverkeer en vooral zorgt voor meer battery drain. Je kan onze oplossing ook eens bekijken op teslatech . Echter we zijn druk bezig om onze hardware om te bouwen zodat alles wordt opgeslagen in de auto en dan alleen wanneer je dat wenst wordt verzonden naar de cloud. Onze ervaring met de logging toestand is dat er regelmatig blackouts zijn en/of Tesla het protocol aanpast. Daardoor is de betrouwbaar niet 100%. Ik laat je nog wel iets weten zodra onze module beschikbaar is. Intussen kan je natuurlijk de bestaande oplossing gebruiken.

• Like x 1

Share This Page