Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ritje in Tesla voor jeugdige fan?

This site may earn commission on affiliate links.
Zoon van 6, werkelijk verslaafd aan de Tesla, is as zaterdag jarig. Het zou een waanzinnige verrassing zijn als er iemand met een Tesla bereid zou zijn een klein ritje te maken met hem. Uiteraard kort, en ik kan gewoon naar elke gewenste locatie komen. Komen zelf uit regio Gouda.

Vandaag wederom naar de Tesla dealer geweest met hem en hij heeft al een mooie uitgezocht voor als hij 18 is;)

Screenshot_20170815-113837.png


Hoor graag als iemand tijd en zin heeft:)

Dank!

Danny
 
Zoon van 6, werkelijk verslaafd aan de Tesla, is as zaterdag jarig. Het zou een waanzinnige verrassing zijn als er iemand met een Tesla bereid zou zijn een klein ritje te maken met hem. Uiteraard kort, en ik kan gewoon naar elke gewenste locatie komen. Komen zelf uit regio Gouda.

Vandaag wederom naar de Tesla dealer geweest met hem en hij heeft al een mooie uitgezocht voor als hij 18 is;)

View attachment 241710

Hoor graag als iemand tijd en zin heeft:)

Dank!

Danny
Ik woon in de buurt van Zevenhuizen, om de hoek bij Gouda zeg maar.
Als hij het niet erg vind om mee te rijden in een Classic zonder autopilot en falcon wing doors, dan kan ik wel even langskomen.
De schadehersteller verwacht dat ik hem vrijdag zo goed als nieuw terug krijgt.
Geen 100% garantie dus, even afwachten of er een beter aanbod komt.
 
Vandaag heeft ie de falcon wings voor het eerst gezien en hij vond het maar niks;)

Maar je aanbod is geweldig en grijp ik uiteraard met beide handen aan! Mocht het uiteraard lukken met de hersteller;) zal ik mijn nummer even per pm ( als dat kan) toezenden?

Alvast bedankt!

Danny
 
Ik woon in de buurt van Zevenhuizen, om de hoek bij Gouda zeg maar.
Als hij het niet erg vind om mee te rijden in een Classic zonder autopilot en falcon wing doors, dan kan ik wel even langskomen.
De schadehersteller verwacht dat ik hem vrijdag zo goed als nieuw terug krijgt.
Geen 100% garantie dus, even afwachten of er een beter aanbod komt.
En een straat achter Ebullio staan de Falcon Wing Doors......en een S met autopilot.
Ebullio heeft mijn nummer....
 
  • Like
Reactions: HWS