Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Road-Trip Noorwegen 15-22 September

This site may earn commission on affiliate links.
Veel plezier en +1 voor het routeboek. Misschien via de pdf tool op het centerscreen?

voor de liefhebbers.
dit is de route die Dirk en ik gaan rijden (de groep blijft een week samen en splitst dan op in 3 verschilldende eindstukken)
http://teslapdf.com/roadtrip-frank-dirk-norway2015-v2

een vrijwillige bijdrage voor het gebruik van het boek kan gestort worden op rekening van één van de vele vluchtelingenorganisaties:wink:
 
voor de liefhebbers.
dit is de route die Dirk en ik gaan rijden (de groep blijft een week samen en splitst dan op in 3 verschilldende eindstukken)
http://teslapdf.com/roadtrip-frank-dirk-norway2015-v2

een vrijwillige bijdrage voor het gebruik van het boek kan gestort worden op rekening van één van de vele vluchtelingenorganisaties:wink:

Hoe laat zijn jullie in Emsburen vandaag?
 
voor de liefhebbers.
dit is de route die Dirk en ik gaan rijden (de groep blijft een week samen en splitst dan op in 3 verschilldende eindstukken)
http://teslapdf.com/roadtrip-frank-dirk-norway2015-v2

een vrijwillige bijdrage voor het gebruik van het boek kan gestort worden op rekening van één van de vele vluchtelingenorganisaties:wink:
Je moet hem nog even actualiseren. Moers is al open..:biggrin:

Goede reis toegewenst!!
 
Van Frederikstad naar Kristiansund in 1 dag, dat wordt een lange dag!
De autosnelwegen in Noorwegen zijn niet de autosnelwegen die we in Nederland/België kennen. Maar dat wisten jullie hopelijk al :)

Veel plezier!
 
Straf. Staan hier te laden in Emsburen, staat er een Noorse tesla naast ons. Is het een Belg, die in Noorwegen woont en op weg naar zijn zus is in de maretak in Waasmunster!
20150914_202005.jpg
 

Attachments

  • 20150914_174548.jpg
    20150914_174548.jpg
    2 MB · Views: 261
Mijn gezin gunt mij de trip...
Mijn potentiële klant, waarvoor ik de trip niet mee kon doen heeft nog steeds geen knoop doorgehakt.
Mijn belangrijkste klant is nu voor de 4e keer in 5 maanden weer te laat met betalen.
Ergo conclusio: ik stap zo in de auto en claim mijn gereserveerde plek:cool: en de road-trip heeft nu 10 deelnemende auto's!:smile:
 
Mijn gezin gunt mij de trip...
Mijn potentiële klant, waarvoor ik de trip niet mee kon doen heeft nog steeds geen knoop doorgehakt.
Mijn belangrijkste klant is nu voor de 4e keer in 5 maanden weer te laat met betalen.
Ergo conclusio: ik stap zo in de auto en claim mijn gereserveerde plek:cool: en de road-trip heeft nu 10 deelnemende auto's!:smile:

Groot gelijk John! Ga er voor en zet het van je af. Genieten vanaf nu!
 
gaan!
Mijn gezin gunt mij de trip...
Mijn potentiële klant, waarvoor ik de trip niet mee kon doen heeft nog steeds geen knoop doorgehakt.
Mijn belangrijkste klant is nu voor de 4e keer in 5 maanden weer te laat met betalen.
Ergo conclusio: ik stap zo in de auto en claim mijn gereserveerde plek:cool: en de road-trip heeft nu 10 deelnemende auto's!:smile: