Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Roadtrip UK 2017

This site may earn commission on affiliate links.

Xfrank

Well-Known Member
Jun 16, 2012
11,307
15,536
Waasmunster, Belgium
Ons volgende roadtrip avontuur staat weer op de rails...
De route staat op papier en de hotels en de boten zijn gereserveerd en een logo is gecreëerd...
België - Engeland -Wales - Engeland - schotland - Engeland- België
8 dagen en in totaal ongeveer 2800 km of 1740 Miles
van 16 july 2017 tot 24 juli 2017
3 koppels
1 classic model S
1 AP1 (old nose) model S
1 model X

Op basis van volgende site met de 5 mooiste wegen van Wales en Engeland hebben we de route gemaakt.(de rode stukken op de map)
5 breathtaking road trips in England and Wales

Ook wou ook ik langs Mabie (Schotland) gaan, waar ik enkele mountainbike vakanties heb gehad.
hier hebben we dan ook een rustdag;)
Mabie House Hotel - 3* Country House Hotel near Dumfries


roadtrip UK 2017-kl.jpg

Roadtrip UK 2017 logo-R2.jpg
 
Mooi plan, hulde.

Hebben jullie dit ook op Engelse deel van het forum bekend gemaakt?

Zou me niets verbazen als de Engelse TMC-ers nog iets leuks voor jullie regelen.

Pap, kippers, bloedworst, haggis, cranachan of zoiets.
Of een goede pint in de pub, of een hele stoet Tesla's.

Anyways: Have fun!
Nee niet echt,
Het is ook onze zomervakantie en de vrouwtjes zijn mee... Nog meer tesla-gebeuren kunnen die waarschijnlijk niet aan;)
Sommige dagen van de planning zijn nu al druk bezet en we moeten nog een aantal bezienswaardigheden invullen.
(lekkere)Haggis hebben we in ieder geval al in ons hotel in Schotland, bij het ontbijt:)
 
Nee niet echt,
Het is ook onze zomervakantie en de vrouwtjes zijn mee... Nog meer tesla-gebeuren kunnen die waarschijnlijk niet aan;)
Sommige dagen van de planning zijn nu al druk bezet en we moeten nog een aantal bezienswaardigheden invullen.
(lekkere)Haggis hebben we in ieder geval al in ons hotel in Schotland, bij het ontbijt:)
Zag laast Frans Bauer op tv en die ging Haggis eten en was niet echt enthousiast.
 
Zag laast Frans Bauer op tv en die ging Haggis eten en was niet echt enthousiast.
Ik heb t ooit gegeten zonder dat ik het wist. Kwam te laat op een gala binnen. De opening was begonnen en op t moment suprême viel ik met de deur in huis. Precies tussen de gastheer en de gasten. Werd natuurlijk hartelijk welkom geheten en direct uitgenodigd om het als eerste te proberen. Proefde als gekruid gehakt. Black pudding lijkt me en stuk erger.
 
Ons volgende roadtrip avontuur staat weer op de rails...
De route staat op papier en de hotels en de boten zijn gereserveerd en een logo is gecreëerd...
België - Engeland -Wales - Engeland - schotland - Engeland- België
8 dagen en in totaal ongeveer 2800 km of 1740 Miles
van 16 july 2017 tot 24 juli 2017
3 koppels
1 classic model S
1 AP1 (old nose) model S
1 model X
Kleine update:
Simon en zijn echtgenote hebben zich bij de groep aangesloten.
Dus:
4 koppels
1 classic model S
2 AP1 (old nose) model S
1 model X
De inschrijvingen zijn gesloten wegens "volzet";)