Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Roadtrips

This site may earn commission on affiliate links.
Wat mij er aan doet denken: wantrouw elke parkeerplaats die hotels aan je aanbieden.
Vaak totaal onbruikbaar qua afmetingen en ruimte om te manouvreren; daar wil je niet in geraken.
6D37EFB0-86BB-406D-AB4D-3156E6DEF7DA.jpeg


Mooie DeC op het terras in San Sebastiaan. Ruimte zat !! Hotel Maria Christina
 
Ha Roberto, in één keer goed. We hebben in beide steden een Parador geboekt. We hadden er al positieve ervaringen mee in Andalusië
Paradores zijn altijd bijzonder.
De laatste keer dat ik in León in de parador heb geslapen (client meeting) hadden ze nog kamers waarin je sliep in een hemelbed onder de originele gewelven met schilderingen van een onbevlekte Maria.

Of dat na de renovatie nog zo is....
 
  • Funny
Reactions: SpeedyEddy
Dat is wel heel veralgemenend. Ik herinner mij niet dat ik ooit problemen had met hotelparkings. Behalve dat het soms absurd is wat ze je als hotelklant aanrekenen om te parkeren.
Ooit mocht ik zelfs de lichtjes van de kerstboom uit het stopcontact halen om met de granny te laden pal voor de ingang.
Hmmm, misschien heb ik dan pech gehad.
Maar na drie keer doffe ellende zat de schrik er goed in bij mij.
Bijv. 30 x moeten steken om een kolom te kunnen passeren die bijna recht voor de in-/uitgang stond.
Trouwens, wat ik waarschijnlijk had moeten toevoegen: ondergrondse parkeerplaatsen.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Hmmm, misschien heb ik dan pech gehad.
Maar na drie keer doffe ellende zat de schrik er goed in bij mij.
Bijv. 30 x moeten steken om een kolom te kunnen passeren die bijna recht voor de in-/uitgang stond.
Trouwens, wat ik waarschijnlijk had moeten toevoegen: ondergrondse parkeerplaatsen.
Ik vind het tot nu toe wel meevallen:

20221122_181135.jpg


Alleen jammer van die papiertjes van de eerste 2. Ik denk dat het met de stroomprijzen te maken had.
 
Na Inverness, Budapest, Kopenhagen, Venetië en Stockholm wordt het binnenkort weer tijd voor een nieuwe bestemming: Lissabon.
We hebben er nu al zin in. Dit wordt de route (links heen, rechts terug). Ruim drie weken op pad.

Even terug inpikken op deze. Ben je op de hoogte dat er voor Spanje sinds dit jaar ook een milieusticker vereist is?
Heb je er eentje voor Frankrijk, (Crit'Air) dan is deze ook geldig voor Spanje...

Hier kan je deze voor Frankrijk online bestellen voor minder dan 5€ (afgeleverd op je thuisadres)
 
Last edited:
Even terug inpikken op deze. Ben je op de hoogte dat er voor Spanje sinds dit jaar ook een milieusticker vereist is?
Heb je er eentje voor Frankrijk, (Crit'Air) dan is deze ook geldig voor Spanje...

Hier kan je deze voor Frankrijk online bestellen voor minder dan 5€ (afgeleverd op je thuisadres)
Dank je voor de tip. Gelukkig heb ik al een crit’air sticker in de auto liggen. Nog niet opgeplakt want tot nu toe had ik m niet nodig.
 
Paradores zijn altijd bijzonder.
De laatste keer dat ik in León in de parador heb geslapen (client meeting) hadden ze nog kamers waarin je sliep in een hemelbed onder de originele gewelven met schilderingen van een onbevlekte Maria.

Of dat na de renovatie nog zo is....
Niks meer van over. Alles is met nieuwe binnenmuren bekleed. Het is wel mooi geworden, maar je ziet niets meer van de oorspronkelijke bouw