Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ruitenwissers Model X tikken tegen de A-Stijl meer mensen last van?

This site may earn commission on affiliate links.
Inderdaad zelf gedaan, en raad het aan. Slecht zicht vind ik enorm storend, zeker met laagstaande zon. Ik overweeg het zelfs een volgende keer op de zijruiten te doen. Vorig jaar de voorruit gepolijst, dus het meeste vuil was er toen al af. Voor het polijsten zag je precies waar het wisserbereik was; daarboven leek het vuil wel ingebrand. Omdat je de boel gaat verzegelen, wil je de ruit vooraf extreem goed reinigen: insectenspray, verwijderaars voor ijzer en teer, kleien en dan pas met het meegeleverde schuursponsje de voorbewerking voor het uiteindelijke verzegelen. Resume: zeker 2 uur werk.
Dan ga ik eens kijken wanneer ik in het weekend een keer tijd heb om me hier toe te zetten....stoor me namelijk ook erg veel aan slecht zicht!
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik heb net even in de regen gereden. Bij geen wind blijft er ongeveer 2,5 cm niet gewist bij de raamrand van binnen gezien. Van buiten is dat ongeveer 8 cm.
Bij veel wind komt ie praktisch tegen de raamstijl aan.
Eindelijk opgelost na mijn laatste bezoek bij SC Den Haag. Het kan dus wel. Nu alleen nog het probleem dat ze geluid maken tijdens het wissen (nog geen jaar oud).
 
  • Like
Reactions: Camelroel