Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

S90D of P85D... help!!

Een nieuwe S90D of een tweedehands P85D


  • Total voters
    38
This site may earn commission on affiliate links.
je zou ook eens voor een stockwagen kunnen kijken, daar gaat een paar procent van af. Tesla heeft er meestal wel een paar in de aanbieding. vraag ALTIJD de productiedatum op, dat heb ik niet gedaan, met als resultaat dat ik in Maart met een wagen van productie oktober reed :(
 
S90D
Om eerlijk te zijn vind ik de P versie alleen interessant voor degenen die geld over hebben. Voor stoplichtkanon spelen kan wel eens gevaarlijk zijn, en voor de rest... je kan met een Tesla niet eens fatsoenlijk aan een trackday deelnemen.

Als je echter gewoon je normale woon-werk verkeer hebt, je vakantiereizen, en je vrijetijds ritjes, dan kan je maar beter de efficiëntere en iets meer bereik hebbende S90D nemen, met precies de kleur en opties die jij wilt, en die snel zat zal zijn voor allesbehalve dragraces tegen Lamborghini's en Ferrari's.
 
je kan met een Tesla niet eens fatsoenlijk aan een trackday deelnemen.

Bij 160 km/u ging het inderdaad niet meer zo vlot maar tot 130 km/u was het geen probleem op circuit. :tongue:

IMG_20150913_133956_lowres.jpg
 
Bij 160 km/u ging het inderdaad niet meer zo vlot maar tot 130 km/u was het geen probleem op circuit. :tongue:
Tijdens een trackday op Spa-Francorchamps van 9-17 met 1 uur pauze rond het middaguur heb ik 2 tanks à 55 liter leeg gereden in mijn Honda Accord Type-R met zijn 2.2L motor. Gemiddelde snelheid was 140 km/u, top 185.

Vandaar dat ik die ook aanhou als de Tesla er is :cool: