Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade geregistreerd door beveiligings-mode

This site may earn commission on affiliate links.
ZO herkenbaar.. Jullie ook altijd op zoek in parkeergarages met 1 plekje tussen 2 pilaren? ;-)

Standaard! Tot grote ergernis van mijn vrouw rijd ik bijna altijd het terrein rond op zoek naar een 'goed plekje' terwijl zij al lang heel veel plekken heeft gezien. In parkeergarages ga ik zelfs wel eens een paar verdiepingen extra naar beneden of naar boven om zo vrij mogelijk te staan.

En dan inderdaad, zo vaak staat er dan toch weer iemand naast mij terwijl de rest leeg staat.

Dit was overigens vanmiddag: het scheelde een haar of de dame had haar deur in die van mij gekwakt:

 
Lomp maar ik denk dat mijn kinderen dat tientallen keren bij anderen hebben gedaan. Wel eens een natte vinger over gehaald. Nooit een briefje geschreven. Gebruiken is beschadigen en leven is risico lopen.
Nooit meer toelaten in de Efteling :)

Ik kom er regelmatig en verbaas me elke keer weer over de lompheid, óók van Tesla volk. Laatst een X, die wel vooraan wilde staan maar niet wilde laten kennelijk. Ga dan gewoon netjes in een normaal vak staan zonder laadpaal.
 
Lomp maar ik denk dat mijn kinderen dat tientallen keren bij anderen hebben gedaan. Wel eens een natte vinger over gehaald. Nooit een briefje geschreven. Gebruiken is beschadigen en leven is risico lopen.

Je verantwoordelijkheid nemen hoort ook bij het leven. Als je het niet in de gaten hebt, soit, maar als je ziet dat jouw kind schade heeft gemaakt, hoe klein ook, dan moet je gewoon een vent zijn en een briefje achterlaten.
 
Je verantwoordelijkheid nemen hoort ook bij het leven. Als je het niet in de gaten hebt, soit, maar als je ziet dat jouw kind schade heeft gemaakt, hoe klein ook, dan moet je gewoon een vent zijn en een briefje achterlaten.

Meh. Ja. Mijn nu 5 jaar oude auto zit echt helemaal onder de diepe en grote parkeerdeuken. Deels door winkelwagens, deels door bumpers. Altijd vanuit de andere zijde, NOOIT een briefje gezien. Als er echt een minikrasje op komt door de deur die er net tegenaan tikt, dan snap ik best dat iemand geen briefje schrijft.

Maar mensen die parkeerdeuken achterlaten ter grote van een tennisbal en doodleuk wegrijden zonder wat achter te laten...
 
Meh. Ja. Mijn nu 5 jaar oude auto zit echt helemaal onder de diepe en grote parkeerdeuken. Deels door winkelwagens, deels door bumpers. Altijd vanuit de andere zijde, NOOIT een briefje gezien. Als er echt een minikrasje op komt door de deur die er net tegenaan tikt, dan snap ik best dat iemand geen briefje schrijft.

Maar mensen die parkeerdeuken achterlaten ter grote van een tennisbal en doodleuk wegrijden zonder wat achter te laten...

Ik laat mij nooit leiden door wat anderen wel of niet doen, maar door wat ik wel en niet vind kunnen.

Overigens heb ik het zelden gehad. Ik denk 1 keer. En twee keer moedwillig, waaronder een klassieke 911 die rondom bekrast was en daardoor niet meer in eerste lak stond (plus zelf moeten dragen, want dat was onder de streep goedkoper dan de schade claimen).
 
  • Like
Reactions: Vlaaiman
En mevrouw doet zo te zien rustig en overwogen de deur open./QUOTE]

Ehm, hier lopen onze meningen uit elkaar. Ze kijkt niet eens. Sentry cam’s volgende opname was overigens dat ze tegen mijn zijspiegel liep bij het weglopen.

Zelfs in de beduidend goedkopere auto van mijn vrouw ben ik zo veel meer voorzichtiger dan deze vrouw.

Verder had je een interessante opmerking, die zal ik morgen eens bij mijn psych op tafel leggen ;)
 
Op een hoop tenen getrapt zie ik. Wat ik bedoel is dat we allemaal wel eens een klein ongelukje hebben. En dan bedoel ik kleine krasjes van gestoten portieren, iemand die je fiets omver loopt, of koffie op je jas morst in de trein. Natuurlijk kunnen we dan schadebonnetjes gaan uitwisselen maar ik vind het niet zo erg om dan mijn schouders op te halen. Wel zo efficiënt er van uitgaande dat het iedereen wel eens overkomt. Opzet en grove nalatigheid vallen daar natuurlijk niet onder.
 
  • Disagree
Reactions: peterpijpelink
Op een hoop tenen getrapt zie ik. Wat ik bedoel is dat we allemaal wel eens een klein ongelukje hebben. En dan bedoel ik kleine krasjes van gestoten portieren, iemand die je fiets omver loopt, of koffie op je jas morst in de trein. Natuurlijk kunnen we dan schadebonnetjes gaan uitwisselen maar ik vind het niet zo erg om dan mijn schouders op te halen. Wel zo efficiënt er van uitgaande dat het iedereen wel eens overkomt. Opzet en grove nalatigheid vallen daar natuurlijk niet onder.
Als iemand schade bij jou maakt en je vindt dat niet erg mag je daar van mij best je schouders over ophalen. Als jij schade bij een ander maakt mag je dat niet. Dat is niet aan jou om te bepalen.
 
Misschien zoiets als feature request bij Tesla indienen voor de volgende model refresh?

FF369593-3F7F-4770-8542-7186F0893954.jpeg


Scheelt een hoop slapeloze nachten en verwensingen naar elkaar :cool: