Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Alléén als er veel lege vakken zijn én veel lege vakken blijven. Ik ken bijvoorbeeld de situatie bij mijn sportschool en bij het winkelcentrum inmiddels zodanig dat ik weet wanneer het terrein maar deels bezet zal zijn. Alleen dan parkeer ik in twee vakken. Want zelfs als een parkeerterrein half leeg is en je netjes in een parkeervak staat, zijn er altijd lullo's die ondanks dat half lege parkeerterrein gewoon pal naast je gaan staan en hun deur in je zijkant open gooien (of bij voorkeur kun kinderen dat laten doen). Als je in twee vakken parkeert, blijven ze op veilige afstand. Maar zoals gezegd: alleen als ik zeker weet dat er nog 30-40 andere vakken vrij zijn en blijven.
En dan vinden ze dat ze het goed doen. Netjes aansluitend parkeren..:crying:
 
Zijstraatje van de Rochussenstraat.
Je moet daar eerst over een stoep heen, dan ligt het fietspad weer lager en dan nog een stoep. Als je daar met je voorwielen omhoog gaat dan gaan je achterwielen omlaag op de eerste stoep.
Ik zag op die eerste dat er meer auto's aan de tegels hebben geknaagd.

ik België kan je daarvoor de staat aanklagen, veel kans dat je de zaak wint en de staat de schade mag betalen.
 
Ik heb al een set zwarte Aloygators welke op de 20 inch Vossen set zal gaan
Zojuist ook een zilverkleurige set besteld voor op de 21 inchers.
Ik krijg gewoon rillingen als ik die foto's zie van beschadigde velgen.


Echt zonde (bij iedereen)
Heb toch maar net de Alloygators besteld..... kunnen ze op dag van aflevering bij de bandenboer bij wisselen winterbanden ze direct erop zetten.
 
Ik heb al een set zwarte Aloygators welke op de 20 inch Vossen set zal gaan
Zojuist ook een zilverkleurige set besteld voor op de 21 inchers.
Ik krijg gewoon rillingen als ik die foto's zie van beschadigde velgen.

Ben benieuwd hoed die alloygators in de praktijk werken. Lijkt toch wel een forse prijs voor vier ringen kunststof met wat lijm en bevestigingen. Maar ja, als ze goed werken....
Ben ook heel benieuwd hoe de zwarte en zilveren in de praktijk eruit gaan zien als ze bevestigd zijn. Kun je wat foto's posten (detail en het hele wiel)?
 
bij deze een paar foto's van onlangs gemonteerde alloygators op een 19" Tesla velg

zonder alloygator
1456778_569832896418821_494616060_n.jpg


1456650_569832929752151_1919034976_n.jpg


velg met alloygator, valt nauwelijks op toch?
1461035_569833023085475_814414964_n.jpg
 
Mijn 19 inch moeten toch ook maar alloygators krijgen.
Reed gisteren parkeergarage in Zoetermeer in. Inrit was breed genoeg, dus dat moet verder goed gaan (dacht ik). Moet je vervolgens in een bocht naar beneden, met links en rechts stoepbandjes.
Linksvoor en rechtsachter werd dat wat schrapen. GVD, en terug kan natuurlijk niet. Wonderwel niets te zien op de velgen ....kennelijk alleen de banden geschraapt. Oef !
 
Hoe krijg je dat voor elkaar? Stootte je er tegenaan en brak hij af terwijl hij in de houder gehangen was? Waarom kwam de kabel niet gewoon uit de houder. Of deed je iets anders?

Ik heb 'm niet zo handig neergezet:

oplader.jpg


M'n auto (ICE) piept altijd als ik achteruit rijdt, dus daar heb ik niet zoveel aan. Ik reed tegen de stekker aan, en die zit zo vast in de Keba dat die eerste afbrak. Model S komt vrijdag, dus straks maar een stekker bij Lucky bestellen, en hopen dat een ander merk stekker ook past. Ben al blij dat ik het zelf heb gedaan, en niet de vrouw :)