Inmiddels bijna een week verder en helaas nog geen ruit vervangen.
Werd ondanks de beloftes verschillende personen door Carglass elke keer niet terug gebeld waarna ik gisterenavond maar eens een mail ben gaan dichten die ik gestuurd heb naar één van de directeuren. Ik kon geen ander mailadres op hun website kon terugvinden, vandaar. Gisterenavond gelijk een reactie dat hij het vanochtend eerste werk zou oppakken en dat hij me voor 13.00 uur zou terugbellen om de situatie te verhelderen.
Warempel vanochtend een vriendelijke mevrouw aan de telefoon met haar verontschuldigingen en het probleem wilde oplossen. Zij gaf aan dat de voorruit bij Tesla vandaan moest komen en dat ze bij Carglass de camera niet kunnen kalibreren en de wagen daarvoor naar Tesla moet. Op zich geen verrassing maar in de eerdere telefoongesprekken kreeg ik de indruk dat ze dat wel konden. Toen aangegeven dat mijn wagen morgen bij Tesla in Duivens staat voor wat puntjes en we dat gelijk kunnen doen als het bij Tesla past. Geeft de vriendelijke mevrouw aan dat zijn dan ook de ruit kunnen vervangen bij Tesla in Duiven zodat ik niet twee keer de Tesla kwijt ben. Hèhe, eindelijk iemand aan de telefoon die kan (mee)denken!
Zij geeft aan dat ze het één en ander even gaat afstemmen met Tesla en me dan zal terugbellen. Binnen een uur een nette mail ontvangen dat het geregeld is. Nu even wachten op morgen en hopen dat het ook allemaal goed komt. Maar het blijkt wel geregeld te kunnen worden mits je maar de juiste persoon aan de telefoon krijgt.
Daarnaast nog netjes de directeur van Carglass aan de telefoon met zijn excuses en bedankte mijn dat ik de moeite heb genomen om de ervaring op de mail te zetten. Hij gaat het intern bespreken en hoopt ervoor te zorgen dat er voortaan beter gecommuniceerd gaat worden. Het kost even wat tijd maar het geeft dan wel een goed gevoel dat je na de negatieve "ervaringen" wel wordt gehoord en dat er wat mee gedaan wordt.