Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn voorruit wordt binnenkort vervangen bij ABS Splinter (één van de geautoriseerde Tesla schadeherstellers). Geen camera's te calibreren op een Classic, maar ik zal eens vragen of ze bij een AP model dit als one-stop-shop zouden kunnen fixen. Al is het maar als excuus om Renske weer eens te spreken...
UPDATE: Geheel in Tesla stijl was dat 'binnenkort' uiteindelijk twee maanden later, d.w.z. vandaag, vanwege levertijd op de ruit. En ook al geen Renske gezien. Maar wel een keurig netjes gepoetst afgeleverde auto. Ja, ABS Splinter doet ook de calibratie van de Tesla AP hardware bij ruitvervanging. Zij beschikken naar eigen zeggen over de daarvoor vereiste apparatuur en kennis.
 
Vandaag helaas ook schade gehad, 180.000km elektrische kilometers verder maar helaas!
Rustig aan het rijden in een 30 zone terwijl iemand in z'n achteruit vanaf een oprit zo m'n zijkant meepakt, erg zonde.

Ik ben benieuwd wat het gaat kosten. Lijkt erop dat er een lichte deuk is in het achterpaneel. Beloofd weinig goeds.
 

Attachments

  • 20161203_124031519_iOS.jpg
    20161203_124031519_iOS.jpg
    613.8 KB · Views: 128
Vandaag helaas ook schade gehad, 180.000km elektrische kilometers verder maar helaas!
Rustig aan het rijden in een 30 zone terwijl iemand in z'n achteruit vanaf een oprit zo m'n zijkant meepakt, erg zonde.

Ik ben benieuwd wat het gaat kosten. Lijkt erop dat er een lichte deuk is in het achterpaneel. Beloofd weinig goeds.

Het lijkt mij dat dit wel te herstellen is zonder vervanging. Maar je weet het nooit natuurlijk.
 
Vandaag helaas ook schade gehad, 180.000km elektrische kilometers verder maar helaas!
Rustig aan het rijden in een 30 zone terwijl iemand in z'n achteruit vanaf een oprit zo m'n zijkant meepakt, erg zonde.
Ik ben benieuwd wat het gaat kosten. Lijkt erop dat er een lichte deuk is in het achterpaneel. Beloofd weinig goeds.

Lijkt erg op de schade die ik indertijd heb gehad.
Is zoals Hans schreef hersteld zonder dat er iets vervangen hoefde te worden.
 
Vandaag helaas ook schade gehad, 180.000km elektrische kilometers verder maar helaas!
Rustig aan het rijden in een 30 zone terwijl iemand in z'n achteruit vanaf een oprit zo m'n zijkant meepakt, erg zonde.

Ik ben benieuwd wat het gaat kosten. Lijkt erop dat er een lichte deuk is in het achterpaneel. Beloofd weinig goeds.
Neem meteen je achterbanden ook mee, lijkt erop dat er nog maar weinig profiel op zit...
 
Vandaag helaas ook schade gehad, 180.000km elektrische kilometers verder maar helaas!
Rustig aan het rijden in een 30 zone terwijl iemand in z'n achteruit vanaf een oprit zo m'n zijkant meepakt, erg zonde.

Ik ben benieuwd wat het gaat kosten. Lijkt erop dat er een lichte deuk is in het achterpaneel. Beloofd weinig goeds.

Welke kosten heb je gemaakt voor de reparatie?
 
In zekere zin is dit ook schade en dus on topic... geen idee hoe dit gebeurd is, kan me niet herinneren dat ik te hard geduwd zou hebben of zo. Heel vervelend dat het niet meer werkt dus dat gaan we snel fixen.

View attachment 208044
Ik vind ze sowieso heel flimsy die rolletjes... Misschien met het over de borst een grote tas naar de rechterstoel wurmen het wieltje per ongeluk opzij gedrukt?
 
Na drie jaar, vier maanden en vier dagen is mijn koffiemok waaruit ik alleen koffie wou drinken, omdat ik deze van tesla had gekregen voor mijn 50ste verjaardag.....gevallen:confused:

Tesla, je leest hier toch ook mee?;)

Ai, de eerste keer schade en meteen een total loss :confused:
Moest Tesla niet meelezen en je vindt een zwarte Tesla-tas met rode binnenkant ook wel ok, dan mag je de onze hebben.
 
  • Love
Reactions: Xfrank
Na drie jaar, vier maanden en vier dagen is mijn koffiemok waaruit ik alleen koffie wou drinken, omdat ik deze van tesla had gekregen voor mijn 50ste verjaardag.....gevallen:confused:
View attachment 209369

Tesla, je leest hier toch ook mee?;)

Is een bekend probleem, hebben meer mensen last van.
Als je even langs het SeC gaat krijg je een nieuwe Q-mok, die vallen niet meer.
 
  • Funny
Reactions: CO2CLEAN